مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

کاتالوگ نیسان سیلفی پارس خودرو منتشر شد

پارس خودرو در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو برای اولین بار رسماً از نیسان سیلفی به‌عنوان خودروی وارداتی جدید خود رونمایی کرد. حال این شرکت در وب‌سایت خود تصاویر، اطلاعات و کاتالوگ این سدان وارداتی ژاپنی را منتشر کرده است. این نشان می‌دهد که احتمالاً به‌زودی شاهد عرضه سلفی وارداتی پارس‌خودرو در سامانه یکپارچه خواهیم بود.

نیسان سیلفی پارس خودرو

اما در حالی پارس خودرو قصد واردات و عرضه نیسان سیلفی را دارد که همین خودرو پاییز گذشته توسط نامی خودرو برای واردات رونمایی و به بازار عرضه شد. البته درحالی‌که نامی خودرو نسخه هیبریدی سیلفی را به ایران آورده، پارس خودرو در نمایشگاه تحول نسخه بنزینی آن را رونمایی کرده است. این نسخه به یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که 133 اسب بخار قدرت و 159 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

نیسان سیلفی پارس خودرو

برای مقایسه، سیلفی وارداتی نامی خودرو از قوای محرکه پلاگین‌هیبریدی ژنراتوری استفاده می‌کند که e-power نام دارد. در این سیستم، نیروی حرکتی خودرو توسط یک موتور الکتریکی با 136 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تأمین می‌شود و یک پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر بنزینی تنفس طبیعی هم فقط برای شارژ باطری‌ها تعبیه شده است.

نیسان سیلفی پارس خودرو

نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو از امکانات مناسبی بهره می‌برد که ازجمله آن‌ها می‌توان به شش ایربگ، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، سیستم کنترل کشش، ترمز پارک برقی، آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن، سنسور نور، پاور ویندوز و… اشاره کرد. سیلفی هم‌اکنون در نسل چهارم خود قرار دارد که اولین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. در حال حاضر، این خودرو فقط در چین با نام سیلفی عرضه می‌شود و در دیگر بازارها با نام سنترا به فروش می‌رسد. این خودرو روی پلت‌فرم CMF-CD رنو-نیسان ساخته شده که با خودروهای زیادی مثل رنو مگان، نیسان قشقایی و میتسوبیشی اوتلندر مشترک است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پارس خودرو هنوز جایگزین مناسب برای معوقات قبل نداده پارس خودرو شرکت بی تعهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا