مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

بی‌وای‌دی به سومین برند پرفروش جهان تبدیل شد

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، باخبر شدیم که کمپانی محبوب خودروسازی بی‌وای‌دی موفق شد که در جایگاه سومین برند پرفروش جهان در حوزه فروش خودرو در ماه جولای امسال قرار گیرد. بر اساس این اطلاعات، گفته شده که این کمپانی تقریبا به اندازه نیمی از خودروهای تویوتا خودرو فروخت و تنها 30000 خودرو از فولکس واگن که در جایگاه دوم قرار گرفته بود، فاصله داشت.

این کمپانی در بحث فروش از دی ماه تا تیر امسال با فروش 1714100 دستگاه در جایگاه هشتم قرار داشت و پس از گذشت مدتی موفق شد بهتر عمل کرده و به جایگاه سوم برسد. بی‌وای‌دی، تویوتا و فولکس واگن موفق شدند که به ترتیب 315600، 651200 و 346200 خودرو بفروشند. کمپانی‌هایی که به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم قرار داشتند، به ترتیب شامل هوندا، فورد، هیوندای، سوزوکی، نیسان، کیا و شورولت هستند.

این مطلب را نیز بخوانید: بی‌وای‌دی Han DM-i 2025 با ظاهری جدید به بازار می‌آید

جالب است بدانید که هیچ کمپانی چینی دیگری نتوانست به ده جایگاه اول برای کمپانی برتر و پرفروش در جولای ۲۰۲۴ برسد. اگرچه چری با 71100 دستگاه فروش به جایگاه هجدهم و جیلی با 63800 دستگاه فروش به جایگاه بیستم رسید.

فروش جیلی در چند ماهه گذشته نیز خیلی بالا نبود و به 577700 دستگاه رسید. با این آمار، باز هم تویوتا و فولکس واگن موفق شدند در جایگاه اول و دوم بایستند در حالی که هوندا در جایگاه سوم قرار گرفت. معمولا همیشه فروش خودروهای چینی در نیمه دوم سال بهتر بوده است پس انتظار داریم که این شرکت‌ها بتوانند به نتایج بهتری دست یابند.

کمپانی بی‌وای‌دی نیز یکی از محبوب‌ترین برندهایی است که در صنعت خودروسازی در جهان معروف شده و اگر شرکت‌های خودروسازی چینی بخواهند بازار خودروها را در دستان خود بگیرند، باید علاوه بر BYD حداقل یک یا دو برند معروف چینی دیگر را در لیست ۱۰ شرکت پرفروش در زمینه خودروها ببینیم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا