مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

بی‌وای‌دی Han DM-i؛ رقیب جدی تسلا مدل 3

اخیرا مدل بی‌وای‌دی Han DM-I 2025 معرفی شده و حالا تایید شد که در 9 سپتامبر جزییات بیشتری از این خودروی جدید منتشر خواهد شد. ویژگی‌های کلیدی مدل 2025 موتور جدید DM 5.0 به همراه سیستم تعلیق DiSus-C و DiPilot 300 هستند. یکی دو روز گذشته نیز تصاویر زیادی از این محصول منتشر و جزییات بیشتری نیز از آن ارائه شد.

بی‌وای‌دی Han DM-I 2025 نسبت به ورژن قبلی سدان پلاگین هیبریدی بسیار متفاوت بنظر می‌رسد. این خودرو ظاهر جذابی در بخش جلویی دارد و کاملا با طراحی یک نسخه تمام برقی هان سازگار است. گزارش شده که خریداران می‌‌توانند به سراغ خریداری نسخه مجهز به کیت اسپرت مشکی رنگ بروند و خودرو را به صورت کاملا دلخواه سفارشی‌سازی کنند.

این مطلب را نیز بخوانید: بی‌وای‌دی Han DM-i 2025 با ظاهری جدید به بازار می‌آید

علاوه بر آن، مدل 2025 به رنگ‌بندی جدید یعنی خاکستری مجهز می‌شود. اگرچه بی‌وای‌دی لوگوی Build Your Dreams logo را از محصولاتش برداشته است، ولی این مدل جدید همچنان با این شکل عرضه می‌شود. در پشت، چراغ سرتاسری با اشکال نقطه‌ای به چشم می‌خورند.

نسخه‌های Han DM-I با سیستم DiPilot 300 به همراه لیدار عرضه می‌شوند، پس انتظار داریم که شاهد سطح پیشرفته‌ای از سیستم رانندگی هوشمند باشیم. سیستم تعلیق DiSus-C در اصل همان نسخه پایه سیستم تعلیق DiSus بی‌وای‌دی است. در بخش ابعاد، این مدل هیچ تفاوتی با نسخه قبلی خود نداشته و با همان اندازه 4975، 1910 و 1495میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2920 کیلومتر عرضه خواهد شد. وزن خالص مدل جدید 1860 کیلوگرم است.

بر اساس تصاویری که از این محصول منتشر شد، کابین مدل سال 2025 تفاوتی با نسل قبل ندارد و یک نمایشگر 15.6 اینچی شناور اطلاعات سرگرمی با دکمه‌های مشکی پیانویی کنسول مرکزی توجه‌مان را به خود جلب می‌کنند. در بخش فنی، یک موتور 1.5T BYD472ZQB وجود دارد که 115 کیلووات قدرت تولید خواهد کرد. یک انجین الکتریکی دیگر تا 200 کیلووات قدرت فراهم می‌کند. این مدل در حالت تمام الکتریکی 75، 112، 160 کیلومتر برد تولید می‌کند.

مصرف سوخت نیز در هر 100 کیلومتر برابر با 3.9 لیتر برآورد می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا