مکمل بنزین
اخبار خودرو

فروش ویژه تیگو 8 پرو مکس با شرایط اقساطی

مدیران خودرو طرح فروش ویژه‌ای را برای فونیکس تیگو 8 پرو مکس در نظر گرفته است. در این طرح، شاسی‌بلند فونیکس به‌صورت اقساطی با 50 درصد پیش‌پرداخت به فروش می‌رسد. قیمت کلی تیگو 8 پرو مکس دو میلیارد و 809 میلیون تومان است که در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو، نیمی از این مبلغ در هنگام ثبت‌نام پرداخت می‌شود و مابقی در قالب اقساط 60 ماهه پرداخت خواهد شد. تحویل خودرو در این طرح 60 روزه خواهد بود.

تیگو 8 پرو مکس که از اواخر زمستان سال 1401 راهی بازار کشورمان شد، یکی از قوی‌ترین و مجهزترین شاسی‌بلندهای بازار ایران محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این خودرو، برخورداری از سامانه چهارچرخ محرک است که تیگو 8 پرو مکس را به یکی از معدود شاسی‌بلندهای چینی دو دیفرانسیل بازار کشورمان تبدیل می‌کند. علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این خودرو را باید در زیر کاپوت جستجو کرد یعنی جایی که بجای پیشرانه 1.6 لیتری قبلی، یک موتور قدرتمند 2 لیتری چهار سیلندر توربو قرار گرفته است که 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با این پیشرانه، تیگو 8 پرو مکس یکی از قوی‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران محسوب می‌شود. انتقال نیروی این موتور نیز از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد.

تیگو 8 پرو مکس همچنین از امکانات فراوانی هم بهره می‌برد که ازجمله آن‌ها می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، اپل کارپلی و اندروید اتو، تنظیم برقی شش جهته صندلی راننده با حافظه، تنظیم برقی چهار جهته صندلی سرنشین جلو، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم گوشی، کنترل تهویه مستقل صندلی‌های ردیف دوم و سوم، نورپردازی داخلی ۶۴ رنگ و… اشاره کرد. همچنین از اواسط بهار 1402، مدیران خودرو تیپ جدیدی از تیگو 8 پرو مکس را با نام IE به بازار فرستاد که از چهار آپشن جدید شامل گرم‌کن غربیلک فرمان، گرم‌کن صندلی‌های عقب، دوربین ثبت وقایع و شیشه‌های جدید با عایق صوتی بهره می‌برد.

  تست درایو ویژه خودروی تیگو8 پرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا