مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

نمایشگاه خودروی تبریز از 17 مهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودروی تبریز از تاریخ 17 مهر 1403 شروع می‌شود و تا 20 مهرماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این نمایشگاه توسط شرکت نیکاتیس برگزار می‌شود یعنی همان شرکتی که سابقه برگزاری نمایشگاه‌های موفقی مثل تحول صنعت خودرو در سال 1403 را در کارنامه دارد. در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودروی تبریز اکثر شرکت‌های خودروسازی داخلی و همین‌طور خودروسازان بومی تبریز حضور پیدا خواهند کرد و جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد. همچنین در این نمایشگاه خودروهای مختلفی شامل خودروهای سبک، آفرود، پیکاپ و تیونینگ شده به نمایش درخواهد آمد.

علاوه بر این، به‌عنوان بخش جانبی این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای ویژه‌ای هم در نظر گرفته شده است تا نمایشگاه برای مخاطبین و بازدیدکنندگان جذاب‌تر شود. یکی از رویدادهای مهم در نمایشگاه خودروی تبریز، در نظر گرفتن فضایی برای آزمایش رانندگی با خودروهای سواری سبک و همین‌طور خودروهای سنگین است که می‌تواند نظر بازدیدکنندگان را جلب کند. همچنین وجود امکاناتی مثل پارکینگ بزرگ و رستوران هم باعث رفاه حال بازدیدکنندگان خواهد شد.

ازجمله دلایل اهمیت بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودروی تبریز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت صنعت خودروی داخلی با توجه به اینکه تبریز یکی از قطب‌های صنعتی کشور است
  • نمایشگاه‌های خودرو پلت‌فرم ارتباط تجاری هستند و بستری مناسب برای ملاقات خودروسازان با قطعه‌سازان محسوب می‌شوند و ازآنجایی‌که در تبریز قطعه‌سازان متعددی در حال فعالیت هستند، این نمایشگاه می‌توان فرصت بسیار خوبی را فراهم کند
  • جذب بازدیدکنندگان از استان‌های هم‌جوار
  • کمک به مردم و بازدیدکنندگان برای آشنایی با خودروهای جدید بازار کشور و خصوصاً خودروهای برقی و هیبریدی
  • فرصت جذب نیرو و سرمایه‌گذاری جدید در شهر تبریز
  • نشان دادن تبریز به‌عنوان یکی از قطب‌های بزرگ خودرویی و نمایشگاهی کشور

اتفاقات جدیدی که در این نمایشگاه رقم خواهد خورد نیز شامل خرید خودرو و تحویل در محل و حضور پنج شرکت واردکنندهٔ خودرو خواهد بود. همچنین خودروی تکراری در این نمایشگاه به نمایش درنخواهد آمد و تمام خودروهایی که در نمایشگاه تبریز حضور خواهند داشت برای اولین بار است که در این شهر دیده می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 الی 22 از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودروی تبریز بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا