مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

رونمایی ایران روور از سرویس جدید آنی کارت

شرکت ایران روور که قبلاً در حوزه تیونینگ و تجهیز انواع خودرو فعالیت می‌کرد، وارد فاز جدیدی شده و قصد فعالیت در حوزه واردات خودرو را دارد. ایران روور از طریق شرکت‌های آمیتیس و پارس ساتر هوشمند قصد واردات خودروهای دو برند نیسان و اشکودا را دارد. در نمایشگاه خودروی مشهد، محصولات وارداتی خود را به نمایش درآورده است. علاوه بر این، ایران روور در حاشیه نمایشگاه خودروی مشهد، از سرویس جدیدی بنام آنی کارت هم رونمایی کرده است.

«علی شهنی» مدیر بازاریابی گروه صنعتی ایران روور در این رابطه گفته است:

پنج نمایندگی در راستای ارائه خدمات پس از فروش به این دو برند وارداتی راه‌اندازی شده است و از طرف دیگر، شرکت آنی سرویس با 16 نمایندگی در کشور، شمار مراکز ارائه خدمات به خودروهای وارداتی اشکودا و نیسان را به 21 مرکز می‌رساند

در همین حال، یکی دیگر از زیرمجموعه‌های ایران روور یعنی شرکت هایپرکار نیز وظیفه تأمین و توزیع قطعات این خودروها را بر عهده خواهد داشت. به گفته شهنی، با توجه به سابقه فعالیت دو بازوی هایپرکار و آنی سرویس مطمئناً روند تأمین خدمات موردنیاز خودروهای وارداتی سرعت قابل‌توجهی خواهد داشت.

به گفته مدیر بازاریابی گروه صنعتی ایران روور، سرویس آنی کارت دریچه‌ای برای دریافت مجموعه کامل خدمات پس از فروش سیار و ثابت ایران روور به‌صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته در سراسر کشور خواهد بود. وی در ادامه افزوده است:

ایران روور در زمینه ارائه خدمات گسترده نظیر سرویس در محل حتی در شهرهایی که نمایندگی رسمی ندارد نیز تأکید دارد. دارندگان این کارت می‌توانند از خدمات اسکان همراهان تا زمان رفع مشکل خودرو، حمل خودرو در صورت خرابی و ارائه خدمات کامل بهره‌مند شوند

توسعه محصولات گروه صنعتی ایران روور همچنان ادامه خواهد داشت و در آینده نزدیک شاهد معرفی محصولات وارداتی بیشتر و حتی تولیدی از این مجموعه خواهیم بود؛ بنابراین، ایران روور با توسعه گسترده زیرساخت‌های خدمات پس از فروش، می‌تواند پاسخگوی نیاز تمام برندهای وارداتی و تولیدی خود باشد و خیال خریداران را از بابت تأمین قطعات راحت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا