مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

جیلی آیکون با تریم آفرودی به بازار عرضه خواهد شد

شاسی‌بلند جیلی آیکون قرار است با تریم آفرودی به بازار بیاید. این مدل با چرخ‌های قدرتمند، سپر بزرگ و قفسه سقف همراه می‌شود، اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که جیلی آیکون در اصل یک خودرو با نیروی محرکه چرخ‌های جلو متحرک است و دست‌یابی به چنین ویژگی‌ به عنوان یک خودروی آفرودی کمی عجیب بنظر می‌رسد.

جیلی آیکون که یک کراس‌اوور کوچک است، در اصل در سال 2020 در چین رونمایی شد و در آن زمان ارتقا یافته بنظر می‌رسید. اگرچه میزان فروش آن به خوبی دیگر مدل‌های جیلی نبود و فروش کلی آن تاکنون شامل 96173 دستگاه برآورد می‌شود. اگرچه جیلی همیشه سعی کرده است که آن را با آپدیت‌های جدیدی رونمایی کند. جدیدترین ارتقایی که از این کراس‌اوور می‌بینیم بدون شک، منحصربفرد خواهد بود.

جیلی آیکون جدید با طراحی ارتقا یافته در بخش ظاهری همراه شده و با همان زبان طراحی مدل‌های قبلی ساخته می‌شود. اگرچه سپر و چرخ‌های بزرگ اجزای جدا نشدنی تریم آفرودی هستند و در این مدل نیز حضور یافته‌اند. از قفسه روی سقف گرفته تا پلاستیک خاکستری روی درب‌ها همگی در اینجا حضور دارند. آینه‌های جانبی مربعی‌شکل هستند و ستون‌های خودرو نیز در رنگ مشکی طراحی شده‌اند.

با تمام این تفاسیر، شاهد یک کراس‌اوور با ظاهری بزرگ هستیم. مشکلی که علاقمندان تاکنون با این خودرو داشته‌اند این است که یک خودروی آفرودی نباید با نیروی محرکه چرخ‌های جلو متحرک ساخته شود، اما جیلی آیکون تنها در این نسخه در دسترس قرار گرفته است. پس بنظر می‌رسد که با یک شاسی‌بلند آفرودی طرف هستیم که مناسب خانواده‌هایی با چند فرزند است. مشتریان اعلام کردند که احتمالا این خودرو برای افرادی تهیه شده که به دنبال یک مدل آفرود هستند بدون آنکه بخواهند از ویژگی‌های آفرودی آن استفاده کنند!

  رنگ موتورسیکلتتان،چه چیزی درمورد شما می گوید؟

در هر صورت، جیلی آیکون جدید با اندازه‌ای برابر با 4442 در 1860 در 1770 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2640 میلی‌متر ساخته شده و چرخ‌هایی با چند آپشن 16/17/18 اینچی خواهد داشت. در بخش فنی به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 178 اسب بخار قدرت می‌رسیم که به وسیله گیربکس 7DCT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

هنوز تاریخ عرضه جیلی آیکون مشخص نشده است، اگرچه خودرو موفق به دریافت مجوز در چین شده و به زودی فروش آن نیز آغاز خواهد شد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا