مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

هواوی و جک قصد دارند به فروش 35000 دستگاه Maextro دست یابند

هواوی و جک می‌خواهند ۳۵۰۰۰ دستگاه Maextro تولید کنند، این سدان حدودا یک میلیون یوآن یا 140 هزار دلار قیمت دارد و تولید آن از اواخر امسال آغاز می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که این خودرو به احتمال زیاد در نیمه اول سال ۲۰۲۵ به صورت رسمی به بازار عرضه شود. برند Maextro یکی از جدیدترین برندهایی است که توسط هواوی و جک راه‌اندازی شد.

به زودی اولین مدل از این زیر برند معرفی می‌شود. شایعه شده بود که اولین محصول هواوی و جک یک مینی‌ون پرمیوم است، اما حالا اینطور بنظر می‌رسد که اولین مدل آنها یک سدان بزرگ با قیمتی بسیار بالا باشد. مدیر این کمپانی چند ماه پیش اعلام کرد که مدل Maextro حتی از رولز رویس و میباخ نیز بهتر عمل کند.

این سدان اخیرا در تست‌های جاده‌ای در چین مشاهده شد و کمی بعد در تصاویر جاسوسی که از آن منتشر شده بودند، متوجه شدیم این مدل با سپر جلو با عناصر عمودی، درب‌ها و آینه‌های جانبی بدون فریم، دستگیره پنهان درب‌ها و تایرهای بزرگ ساخته شده است. طراحی ظاهری این مدل مانند سدان‌های NEV چینی بوده و همان طرح Nio ET7 ،BYD Han ،Voyah Passion را دنبال می‌کند.

به لطف طراحی و آیرودینامیک عالی، ضریب درگ کاهش یافته است. سیستم ADAS، نمایشگر اطلاعات سرگرمی، سنسور لیدار سقف، طول درب‌های ردیف دوم، پلتفرم X6 جک و طول 5200 میلی‌متری بدنه از جمله ویژگی‌های خودرو به حساب می‌آیند. فاصله بین دو محور نیز چیزی حدود 3200 میلی‌متر برآورد می‌شود.

در تصاویر جاسوسی بخش‌های زیادی از خودرو مشخص نیست چرا که آن با پوشش خاصی به نمایش گذاشته شده است که توانایی تشخیص مشخصات و ویژگی‌های ظاهری آن را کاهش می‌دهد.

  نسخه اولیه آستون مارتین DB11 ولانته اینجاست!

تولید انبوه این خودرو امسال آغاز خواهد شد، بر اساس اطلاعاتی که جک ارائه کرده، هدف بر این است که 35000 دستگاه از این سدان به صورت سالیانه تولید شود. ظرفیت تولید کلی کارخانه نیز 200 هزار دستگاه برآورد می‌شود؛ لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا