مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تویوتا به طور روزانه ۸۰۰ دستگاه تویوتا کمری می‌فروشد

تویوتا اخیرا از نتایج فروش تویوتا کمری در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد. عملکرد فروش تویوتا کمری در سپتامبر حدود 4.4 درصد افزایش یافت و به 227576 دستگاه رسید. به عبارتی دیگر تویوتا به طور روزانه 833.6 دستگاه تویوتا کمری می‌فروشد که واقعا عدد بالایی محسوب می‌شود! این خودرو ویژگی‌های جذابی دارد، از رنگ جذاب بدنه گرفته تا ترکیب زیبای جلوپنجره و چراغ‌ها، همگی باعث افزایش آمار فروش این مدل شده‌اند!

البته نباید ویژگی‌های خوب فنی آن را نادیده بگیرید، چرا که موتور قدرت و گشتاور بالایی تولید می‌کند و گیربکس نیز این قدرت را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. این رقم حتی در واقعیت بیشتر هم شده است، پس با آمار خارق‌العاده‌ای روبرو هستیم که هر سال بیشتر از قبل می‌شود.

این در حالی است که فروش تویوتا کرولا نیز در سپتامبر 6.9 درصد افزایش یافته و به 177092 دستگاه رسید. خوب است بدانید که این خودرو به عنوان هاچبک کارایی دارد. در پایین تصویر این مدل را برای شما ارائه کردیم تا ویژگی‌های ظاهری آن را به خوبی مشاهده کنید:

نکته جالب ماجرا بالا بودن میزان فروش شاسی بلندها نسبت به سدان و… است. برای مثال، میزان فروش RAV4 بسیار بالا بوده و تنها در نه ماهه اول امسال به 350331 دستگاه رسید. پس نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته، 15.7 درصد افزایش فروش داشته است. تویوتا در ابتدای امسال 1283 دستگاه از این خودرو را به صورت روزانه به فروش رساند.

خودروی تویوتا کراون با بیشترین آمار فروش یعنی 9483137 دستگاه در چهار سال عملکرد خوبی از خود نشان داد. پس از آن لکسوس با فروش 824258 خودرو حضور دارد که نسبت به سال گذشته خود با رشد 132 درصدی روبرو شده است. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

  آخرین وضعیت پرونده شرکت کروز

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا