مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگوناگون

سیتروئن قصد دارد یک خودروی مفهومی جدید را در نمایشگاه خودرو پاریس معرفی کند

سیتروئن در نمایشگاه خودروی پاریس، نگاهی اولیه به آینده خود خواهد داشت و یک خودروی مفهومی کاملاً جدید را رونمایی خواهد کرد.
این برند فرانسوی اعلام کرده است که خودروی نمایشی در “یک بخش مهم” قرار خواهد گرفت، که به احتمال زیاد به یک هاچ‌بک یا SUV در بخش B یا C اشاره دارد؛ هرچند سیتروئن هنوز جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

علاوه بر این، سیتروئن C4 هاچ‌بک و C4 X سدان فیس‌لیفت شده نیز در کنار خودروی مفهومی جدید به نمایش گذاشته خواهند شد. همانطور که پیش‌تر توسط Autocar گزارش شده بود، این دو مدل جدید دارای امضای نوری جدید و سپرهای مربعی‌تر خواهند بود که الهام گرفته از مفهوم Oli است که دو سال پیش نمایش داده شد.

احتمالاً رونمایی از C4 فیس‌لیفت شده در کنار خودروی مفهومی جدید تصادفی نیست: این مدل قرار است حدود سال‌های ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ جایگزین شود، که همچنین با زمان‌بندی سنتی تبدیل یک مفهوم به تولید همخوانی دارد.

از سوی دیگر، ممکن است این خودرو یک مدل رادیکال باشد که از آمیکوادرسی الهام گرفته شده است. هرچند سیتروئن به‌طور رسمی هیچ نشانه‌ای از چنین برنامه‌هایی نداده است، اما مدیرعامل Thierry Koskas پیش‌تر به Autocar گفته بود: “ما قصد داریم خط تولید آمیکوادرسی را گسترش دهیم و تغییرات زیادی انجام دهیم.” او افزود: “همه چیز را در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهیم کرد.”

علاوه بر این، C3 Aircross جدید سیتروئن نیز در این نمایشگاه به‌طور عمومی رونمایی خواهد شد. این کراس‌اوور بر اساس همان پلتفرم خودروی هوشمند استلانتیس ساخته شده و دارای طول ۴۳۹۰ میلی‌متر است تا فضای کافی برای یک ردیف سوم کوچک صندلی‌ها فراهم کند.

  احتمال تولید نسل بعدی مزدا 6 با استفاده از کانسپت RX-Vision

این خودرو قرار است یکی از ارزان‌ترین هفت‌نشین‌ها در بریتانیا باشد که سال آینده وارد بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا