مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

حضور شرکت پارس ساتر هوشمند با اشکودا در نمایشگاه خودروی تبریز

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودروی تبریز از 17 تا 20 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این نمایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی خودرویی در غرب کشور، هرساله اهمیت زیادی برای مردم و خودروسازان داشته و امسال هم شرکت‌های مختلفی در آن حضور پیدا می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها، پارس ساتر هوشمند است. این شرکت که زیر چتر گروه ایران روور قرار دارد، خودروهای اشکودا را در تبریز به نمایش درخواهد آورد.

یکی از این خودروها، اشکودا سوپرب است. سدان میان سایز جذابی که در بازار اروپا از محبوبیت زیادی برخوردار است و از تکنولوژی فولکس‌واگن بهره می‌برد. این خودرو قبلاً در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه و پلاک شده و رفته‌رفته در حال تحویل به خریداران است. سوپرب وارداتی پارس ساتر هوشمند به یک پیشرانه 1.4 لیتری توربو با 150 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور مجهز است. نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سوپرب خودرویی در سگمنت D بوده و در بازارهای جهانی رقیبی برای سدان‌هایی مثل تویوتا کمری و هیوندای سوناتا محسوب می‌شود.

پارس ساتر هوشمند اما علاوه بر سوپرب، قصد واردات کراس‌اوور اشکودا کاروک را هم دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند در نمایشگاه تبریز با این خودرو هم از نزدیک ملاقات کنند. این کراس‌اوور کامپکت هم مثل سوپرب، از یک پیشرانه 1.4 لیتری توربو استفاده می‌کند که 150 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور دارد. در اینجا هم قدرت موتور توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودروهای اشکودا به لطف برند معتبر، تکنولوژی اروپایی و پشتیبانی ایران روور از بابت قطعات و خدمات و پس از فروش، می‌توانند در بازار کشورمان به رقیبی جدی برای دیگر خودروهای وارداتی تبدیل شوند.

  طرح ثبت‌نام نقدی کامیون شیلر اعلام شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا