مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

شاسی‌بلند جدید هاوال H7 پلاگین هیبریدی معرفی شد

گریت وال موتور از شاسی‌بلند هاوال H7 پلاگین هیبریدی جدید خود رونمایی کرد. با توجه به اطلاعاتی که از این خودرو منتشر شد، ابعاد آن چیزی حدود ۴۷۸۰ در ۱۸۹۵ در ۱۷۲۵ میلی‌متر است و فاصله بین دو محوری برابر با ۲۸۱۰ میلی‌متر دارد. وزن خالص این خودروی پنج سرنشینه ۲۰۷۵ کیلوگرم برآورد می‌شود. چرخ‌ها اندازه ۱۹ اینچی دارند.

موتور GW4B15H ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی قادر است تا ۸۵ کیلووات قدرت تولید کند. هیچ جزئیات دیگری درباره موتور الکتریکی در اینترنت ذکر نشده است؛ اما گفته می‌شود که باتری‌ها از نوع فسفات آهن لیتیوم بوده و توسط زیرمجموعه گریت وال، یعنی SVolt، تأمین می‌شوند. سیستم PHEV گریت وال Hi4 نام دارد که در قسمت عقب خودرو قابل مشاهده است.

حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است و سقف پانوراما، چهار گزینه مختلف چرخ‌ها و… از جمله امکانات آن به شمار می‌روند. گریت وال موتور احتمالا بخواهد شاسی‌بلند هاوال H7 پلاگین هیبریدی جدید خود را در اواخر امسال یا اوایل سال آینده به بازار عرضه کند.

به نظر می‌رسد هاوال H7 در اصل Haval Xiaolong Max رفرش شده باشد. اگر این خبر صحت داشته باشد، دو موتور الکتریکی وجود دارد: یک موتور ۱۵۰ کیلوواتی با ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در محور عقب و یک موتور ۷۰ کیلوواتی با ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در محور جلو. قدرت ترکیبی سیستم ۲۰۵ کیلووات و ۵۸۵ نیوتن‌متر گشتاور است.

در نهایت باید اضافه کنیم که ظرفیت باتری فعلی Xiaolong Max به ۱۹.۳ کیلووات ساعت می‌رسد. بدون شک در آینده اطلاعات بیشتری درباره این خودرو منتشر می‌شود. پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

  10 خودروی قدرتمندی که مغلوب هوندا سیویک تایپ R می‌شوند!

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا