مکمل بنزین
گزارشخبرداخلی

سیتروئن C3 XR؛ خودرویی که توسط سایپا در ایران تولید خواهد شد

در خلال نمایشگاه خودروی مشهد، ۴ خودروی سیتروئن توسط سایپا برای نمایش گذاشته شده بود که طبق اعلام مسئولین این شرکت، مدل C3 XR که یک کراس اوور کوچک شهر (شاید هم هاچ‌بک بزرگ!) است، توسط این شرکت تولید خواهد شد و بنابراین می‌توان به‌زودی شاهد عرضه گسترده این خودرو در بازار کشورمان باشیم. پیش از این دو مدل سیتروئن C4L و C6 را به همراه تصاویر اختصاصی برای شما معرفی کردیم و حال می‌خواهیم به سراغ این مینی کراس اوور فرانسوی برویم که قرار است به‌زودی مهمان شرکت سایپا برای تولید شود.

C3 XR 4

سیتروئن C3 XR دارای وزنی معادل ۱۲۷۰ کیلوگرم است و طول آن ۴۲۶۲ میلی‌متر بوده و ارتفاعی برابر با ۱۵۵۷ میلی‌متر دارد. نمونه موجود در نمایشگاه از همان موتوری بهره می‌برد که بر روی دو خودروی گران‌تر C4L و C6 استفاده شده بود، یعنی یک نمونه توربو شارژ ۱۶۰۰ سی‌سی که توانایی تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت داشته و به واسطه همین توانایی، ماکسیمم سرعت C3 XR را به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت خواهد رساند. ضمن آنکه از یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته بر روی مدل XR استفاده شده و مصرف میانگین سوخت آن ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر توسط سازنده اعلام شده است.

C3 XR 2

طبق اعلام مسئولین سایپا، این خودرو با بهایی بین ۵۰ تا ۸۵ میلیون تومان وارد بازار خواهد داشت و قاعدتا با توجه به چنین سطح تفاوتی از قیمت، شاهد تیپ‌های گوناگونی از آن هستیم.

C3 XR 5

البته هنوز مشخص نیست که سایپا فقط مدل C3 XR که در این نمایشگاه حضور داشت را تولید می‌کند و یا به سراغ محصول ساده‌تر و کوچک‌تر C3 نیز می‌رود.

C3 XR 1

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. از 50میلیون تا 85میلیون 35میلیون فرق هست پول یه 206 میشه.یه قیمت دقیقتر نمیتونستن بگن.اگه 55تومن باشه با آپشنهای کمتر و دنده ای بازم راضی هستم ماشین قشنگیه

  2. اولا باوررانسه کجا و سایپا کجا . عین یک جوک است نکنید بعدهم ف

  3. سلام
    چرا سیتروئن های بهتری رو نمیارند
    باور کنید اینا ماشین های خوبی نمیارند
    سیتروئن جز بهترین ماشین های اروپا هست.چرا مدل های خوب وبهتر رو نمیارند.

  4. باور کنید همین ماشینو بیش از صد میلیون به مردم میفروشن.

  5. باور کنید همین ماشینو بیش از صد میلیون به مردم میفروشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا