مکمل بنزین
گوناگونخبر

فروش مرسدس بنز SUV به ۴ میلیون دستگاه رسید!

بیش از چهار میلیون مشتری در سراسر جهان مرسدس بنز SUV را سفارش داده‌اند که در ماه گذشته همگی خودروهایشان را تحویل گرفته‌اند.

mercedes-gla-2

بنابه گفته سرپرست دایملر: تا به امروز مرسدس بنز بیش از چهار میلیون دستگاه SUV را به مشتریانش تحویل داده که نشان از بالا رفتن محبوبیت این خودرو در سال جاری دارد. این رقم دو برابر نرخ فروش SUV است که بازگشت دوباره به بازار جهانی خودرو را نوید می‌دهد. در ماه اوت از ۱۵۶۲۴۶ دستگاه خودرو فروش رفته مرسدس بنز، تنها ۵۶۲۸۶ دستگاه آن SUV بوده که بیش از ۱۱.۸ درصد سهم فروش را به خود اختصاص داده است.

mercedes-glc-2

موفق‌ترین مدل‌های به فروش رفته این کارخانه آلمانی در ماه قبل GLA و GLC بوده‌اند، اما مرسدس بنز اعلام کرده در ماه گذشته تقاضا برای مدل‌های جدید E حدود ۱۷۰۰۰ دستگاه بوده که همگی تحویل داده شده‌اند. همچنان کلاس S این کارخانه بالاترین فروش سدان لوکس را در جهان برای خود از سال ۲۰۱۵ میلادی حفظ کرده که به همراه میباخ S از سال گذشته تا به الان بیش از ۱۵۰۰۰ دستگاهشان به فروش رفته‌‌است.

Mercedes-Maybach S-Klasse, Exterieur ;Mercedes-Maybach S-Class, exterior;

فروش در آسیا در ماه اوت ۶۱۶۰۵ دستگاه با رشد ۲۰.۱ درصد، سپس در اروپا ۵۶۸۰۹ دستگاه که همگی مدل‌های جدید مرسدس بنز بوده با رشد ۱۲.۹ درصد را این کارخانه آلمانی به خود اختصاص داده‌است. بزرگترین مشتری‌های این کارخانه چین با ۴۱۰۷۲ دستگاه و بعد از آن آمریکا با ۲۸۴۰۴ دستگاه بوده‌اند. فروش خودروهای هوشمند این کارخانه در ماه اوت سال ۲۰۱۶ میلادی با ۲۰.۸ درصد، ۷۶۳۱ دستگاه و در هشت ماه سال جاری ۹۱۷۰۸ دستگاه با رشد ۱۷.۹ درصدی بوده است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا