Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بهترین معامله‌های خودروهای سبز، برقی و با سوخت بهینه در مهر ماه ۱۳۹۵!

با آمدن خودروهای سبز جدید مدل ۲۰۱۷، بسیاری از کارخانه‌های اتومبیل‌سازی و بنگاه‌ها قیمت مدل‌های قبلی را پایین ‌می‌آورند؛ زیرا بعضی از مدل‌های سال ۲۰۱۷ جایگزین خودروهای مدل ۲۰۱۶ می‌شوند و بسیاری از مشتریان هم می‌خواهند خودروهایشان را ارتقا بدهند. سعی ما بر این است خودروهای سبز با کیفیت و قیمت‌های مناسب را به شما معرفی کنیم.

 

خودروهای هیبریدی

۱) تویوتا پریوس ۲۰۱۶

2016-toyota-prius_100534019_m

این مدل از تویوتا طرفداران زیادی را در اول سال میلادی جاری به خود جذب کرد اما با آمدن مدل‌ ۲۰۱۷ فروش این خودروی هیبریدی یکباره کاهش یافت. در نتیجه تویوتا برای فروش کامل این مدل‌ تخفیف خوبی گذاشته؛ در آمریکا با دادن پیش قسط اولیه ۱۹۹۹ دلار و ۳۶ قسط ۱۹۹ دلار ماهیانه می‌توان این خودرو را خریداری کرد.

نقاط قوت برای فروش: اعتبار برند تویوتا، طراحی زنده هاچ‌بک، سوخت سبز ۵۶ گالن بر مایل، ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش.

 

۲) هیوندا سوناتا هیبریدی ۲۰۱۶

2016-hyundai-sonata-hybrid_100511443_m

با آمدن مدل ۲۰۱۷ سوناتای هیبریدی، هیوندا قیمت‌های خوبی را برای مدل ۲۰۱۶ اعلام کرده بطوریکه قیمت‌های ۴۰۰۰ دلاری اولیه به ۲۵۰۰ دلار برای این مدل رسیده‌است. از نقاط قوت این مدل می‌توان به کابین جادار، تکنولوژی‌های به روز، باتری فوق‌العاده قوی اشاره کرد.

 

خودروهای پلاگین هیبریدی

۳) فورد فیوژن ۲۰۱۷

2017-ford-fusion_100554622_m

این مدل با آخرین تغییرات دارای باتری برقی است که قدرت پیمایش خودرو را ۲۰ تا ۲۲ مایل افزایش می‌دهد. می‌توان این مدل را در آمریکا با دادن پیش قسط اول ۱۹۹۹ دلار و پرداخت ماهیانه ۲۱۹ دلار به مدت ۳۶ ماه خریداری کرد. کارشناسان بسیاری خرید این خودرو را با این قیمت پیشنهاد داده‌اند؛ یکی از نقاط قوت فروش قدرت پیمایش ۶۱۰ مایلی این خودرو است که این خودرو را از دیگر خودروهای سبز متمایز می‌سازد.

 

خودروهای برقی

۴) نیسان لیف ۲۰۱۶

2016-nissan-leaf_100527037_m

قیمت این خودرو از دو ماه گذشته رو به کاهش بوده و الان بهترین زمان برای معامله یک خودرو برقی است. نیسان لیف برقی را می‌توان بدون پرداخت هیچ پیش‌ قسطی با دادن ۱۹۹ دلار به مدت ۳۶ ماه صاحب شد. قابل ذکر است که این پرداخت شرایط برای نیسان لیف مدل S هست که دارای باتری ۲۴ کیلووات بر ساعت (۶ کیلو وات بر ساعت کمتر از مدل‌های دیگر) با قدرت پیمایش ۸۴ مایل است. طراحی زیبا و شارژ سریع باتری از نقاط قوت این خودرو برقی هستند.

۵) شورولت اسپارک برقی ۲۰۱۶

2016-chevrolet-spark-ev_100547245_m

با آمدن شورولت بولت برقی به بنگاه‌های ماشین در آخر سال میلادی، شورلت اسپارک دیگر فروش چندانی نداشته، هم چنین این مدل توان رقابت را با شورلت بولت را ندارد به همین دلیل قیمت این خودروی برقی به‌ طور قابل ملاحظه‌ایی پایین آمده است. با پرداخت ۱۳۹ دلار در طی ۳۶ ماه بدون هیچ پیش‌ پرداختی می‌توان این خودرو را خرید. فروش با این شرایط تنها در ایالت‌های کالیفرنیا، اورگن و مریلند مهیا است.

 

خودرو های با سوخت بهینه

۶) بی‌ام‌و 328d سدان مدل ۲۰۱۶

2016-bmw-328d_100533508_m

این کارخانه آلمانی در ماه گذشته توانست تاییدیه EPA را برای فروش مدل‌های ۲۰۱۷ دیزلی‌اش را بگیرد و با عرضه شدن مدل‌های جدید بی‌ام‌و تلاش می‌کند تا مدل‌های باقی‌ مانده ۲۰۱۶ را به فروش برساند. برای مثال قیمت قسطی این مدل ۴۰ دلار کاهش یافته و تنها با پیش‌ پرداخت ۴۲۳۴ دلار و پرداخت ۳۰۹ دلار ماهیانه به مدت ۳۶ ماه این خودرو را خرید. پرداخت ماهیانه این مدل ۱۲۳ دلار کمتر از مدل ۲۰۱۷ است که تفاوت قیمت بالایی دارد.

۷) هوندا فیت ۲۰۱۶

2016-honda-fit_100521158_m

هوندا فیت هاچ‌بک هنوز فروش خوبی دارد و مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. هوندا برای فروش این مدل دو پیشنهاد پرداخت ۳۶ ماهه با سود ۰.۹ درصد یا پرداخت قسطی ۶۰ ماهه با سود ۱.۹ درصدی را ارائه کرده و حتی بعضی از بنگاه‌ها این مدل را با قیمت توافقی هم به فروش رسانده‌اند. طراحی فوق‌العاده و اعتبار برند این کارخانه از نقاط قوت این خودرو هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.