مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

رونمایی از فارادی فیوچر در نمایشگاهCES 2017

به تازگی، تیزری کوتاه از یک SUV تمام برقی، منتشر شده و قرار است رونمایی از فارادی فیوچر در نمایشگاهCES 2017 انجام شود!

با چرخان همراه باشید

در اوایل این ماه، این شرکت در توییتر خود اعلام کرد که اولین ماشین تمام برقی‌اش را در نمایشگاه CES 2017 در اوایل ژانویه رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود، فارادی رقابت تن به تنی با تسلا مدل X  داشته باشد.

این شرکت هنوز، هیچ‌گونه مشخصاتی در مورد این ماشین فاش نکرده اما احتمالا معماری این شرکت، طبق روال سابق تولید وسایل نقلیه با اندازه های کوچک مختلف باشد و بتواند بین یک تا سه موتور الکتریکی را در خود جای دهد. همچنین، فارادی فیوچر اعلام کرده که در این خودرو از یک باتری لیتیوم یون ال‌جی با بالاترین چگالی انرژی برای یک باتری خودرو، استفاده می‌کند و لوازم باتری همانند خودروی شورلت است.

اما همکاری فارادی فیوچر و ال‌جی صرفا محدود به تهیه‌ قطعات نیست. این دو شرکت در زمینه‌ تولید نسل آینده‌ باتری‌ها با یکدیگر همکاری دارند، باتری‌هایی که طبق ادعای آنها دارای بالاترین میزان چگالی انرژی در بین باتری‌های موجود برای خودروها خواهد بود. چگالی انرژی بالا به مفهوم وزن پایین و ظرفیت بالا در باتری‌های جدید است.

این شرکت قرار است وسایل نقیله تولیدی خود را در ایالات متحده با قیمت 1 میلیارد دلار عرضه کند، اگر‌چه قرار است اولین ماشین فارادی در نمایشگاه CES رونمایی شود اما هنوز هم اطلاعات جامع‌تری در رابطه با این خودرو در دسترس نیست و باید کماکان منتظر اخبار جدید این شرکت بمانیم.

 

  پورشه Pajun برای رقابت با تسلا معرفی خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا