مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیونینگ آئودی S7 توسط M&D!

تیونر آلمانی M&D کیت تقویتی جدیدی را برای آئودی S7 ارائه کرده که می‌تواند خودروی شما را به مدل عملکردی RS7 و حتی کمی قوی‌تر تبدیل کند. کیت بدنه نیز چهره‌ای شبیه به خودروهای عضلانی به خودروی سدان چهار درب شما می‌دهد.

audi-s7-by-m-and-d-cardesign

M&D خودروی مدل ۲۰۱۳ را برای انجام تغییرات خود انتخاب نموده که در حالت عادی با استفاده از موتور ۴ لیتری ۸ سیلندر بای توربو، ۴۱۴ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. M&D با اعمال تغییرات گسترده قدرت را به ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور را به ۹۰۰ نیوتن متر رسانده است. این تغییرات شامل ورودی هوای به روز شده، توربوشارژر بهبودیافته، اگزوز اسپرت تر با سر اگزوزهای بزرگ‌تر، مبدل کاتالیزور با جریانقوی­تر، و تغییرات اختیاری در نرم‌افزار خودرو می‌شود. برای مقایسه باید اشاره‌کنیم که نسخه پرفورمنس RS7 تقریبا ۵۹۷ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور از دل همان موتور ۴ لیتری ۸ سیلندر بای توربو بیرون می‌کشد.

اما چنین قدرتی تا به چشم دیگران نیاید لطفی نخواهد داشت. به همین دلیل M&D کیت بدنه PD700R را در اختیار شما قرار می‌دهد که ظاهری فوق‌العاده به خودرویتان خواهد بخشید. این کیت بدنه شامل سپر جلو با ورودی هوای بزرگ‌تر، اسپویلر جلو و گلگیرهای عریض است. رکاب‌ها و سپر عقب جدید به همراه دیفیوزر ظاهری عضلانی‌تر ایجاد می‌کند. M&D همچنین چراغ‌های عقب و جلوپنجره جدید را از RS7 قرض گرفته است.

audi-s7-by-m-and-d-222cardesign-1

M&D پا را از این هم فراتر گذاشته و از طراحی مخصوص مدل‌های مسابقاتی آئودی نیز کمک گرفته است. این کمپانی طرح‌های گرافیکی مشکی، قرمز و خاکستری رنگ را بر روی رنگ سفید مرواریدی اعمال نموده. به‌علاوه شیشه عقب و شیشه‌های کناری عقب از رنگ دودی بهره می‌برند که همه این موارد به همراه رینگ‌های ۲۱ اینچی و پره‌های مشکی‌رنگ آن، ظاهر منحصربه‌فردی را به نمایش می‌گذارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا