مکمل بنزین
ماشین سنگینشرایط فروش

سایپا دیزل شرایط فروش کاوه KT420 را اعلام کرد!

گروه سایپا دیزل به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌ ایران شرایط پیش فروش کشنده کاوه (۲*۴) را اعلام کرد. شرایط پیش فروش کشنده کاوه در دو طرح نقدی و لیزینگی ارائه شده‌ است. در شرایط پیش فروش نقدی قیمت کشنده کاوه (۲*۴) ۲۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مشخص شده که چهار گزینه انتخابی را روبروی متقاضی می‌گذارد. متقاضی می‌تواند به انتخاب خودش در دو پیش‌‌پرداخت یا یک پیش‌‌پرداخت این کشنده را خریداری کند و بقیه مبلغ را در زمان تحویل که خرداد ۹۶ مشخص شده، پرداخت کند. سود مشارکت سالانه ۲۳ و ۲۴ درصد در نظر گرفته شده است.

در طرح پیش فروش لیزینگی، قیمت کشنده به روز مشخص می‌شود؛ زمان تحویل این وسیله نقلیه سنگین وزن تیر ۹۶ خواهد بود. متقاضی باید در پیش پرداخت اول ۳۵ میلیون تومان و دو ماه بعد از ثبت نام در پیش پرداخت دوم ۳۵ میلیون تومان دیگر پرداخت کند و برای مقدار باقیمانده از پرداختی تا سقف ۷۰ درصد قیمت خودرو وام بگیرد. سود مشارکت سالانه این پیش فروش ۱۶ درصد است.

کشنده کاوه (۲*۴) مجهز به موتور ۶ سیلندر با حجم ۱۱ لیتری، قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۷۰ نیوتن متر است. بنا به گفته سایپا دیزل خدمات پس از فروش این خودرو بسیار گسترده است. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر درباره این کشنده و شرایط فروش آن می‌توانند به وب‌سایت سایپا دیزل یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند.main2

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا