مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر نسخه فیس‌لیفت BMW M2 منتشر شد!

تصاویری از نسخه فیس‌لیفت BMW M2 جدید در سایت بلژیکی کمپانی BMW منتشر شده؛ که خبر از برنامه‌ریزی BMW برای رونمایی رسمی از نسخه جدید M2  می‌دهد. تصویر منتشر شده از BMW M2 را باید یک تصویر فتوشاپی و مطبوعاتی دانست که به ما اجازه می‌دهد تا نیم نگاهی زیرکانه به BMW M2 جدید بی‌اندازیم.

2018-bmw-m2-facelift

از نظر بصری نسخه جدید BMW M2 تفاوت چندانی نسبت به نسخه قبلی آن ندارد. در نسخه فیس‌لیفت BMW M2 شاهد استفاده از چراغ‌های جلو و عقب LED جدید و تغییر خروجی هوا  در سپرها هستیم. چراغ‌های جدید BMW M2 برروی مدل‌های سری 2 کوپه و پایین‌تر از آن به کار می‌رود. فضای داخلی BMW M2 نیز به خوبی بروزرسانی شده و از آخرین نسل iDrive در سیستم سرگرمی BMW M2 استفاده شده است.

2018-bmw-m2-facelift-1

پیشرانه BMW M2 جدید نسبت به نسخه قبلی تغییری نکرده و ما شاهد استفاده از یک موتور 3 لیتری توربوشارژ با قدرت 365 اسب‌بخار و 465 نیوتن‌متر گشتاور هستیم. شاسی و سایر مشخصات فنی BMW M2 تغییری نکرده است. خودروی BMW M2 یکی از مدل‌های با ارزش کمپانیBMW  در بازه قیمتی خود است؛ اما اگر به دنبال چیزی فراتر از BMW M2 هستید، باید فعلا منتظر باشید زیرا که BMW در حال برنامه‌ریزی برای ساخت نسخه  M2 CS خودروی BMW M2 در سال آینده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا