مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش خودروی هیبریدی هیوندای سوناتا LF توسط آسان موتور شروع شد!

شرکت آسان موتور فروش نقدی علی الحساب خودرو هیوندای سوناتا ال اف هیبرید اتوماتیک مدل ۲۰۱۷ را آغاز کرد. قیمت این خودرو کره‌ای ۱۴۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. متقاضیان خرید این خودرو باید در زمان ثبت نام ۶۰ میلیون را به صورت نقدی، ۴۰ میلیون تومان را به صورت چک ۳۰ روزه و مابقی وجه را در زمان صدور دعوتنامه تکمیل خواهند کرد.

مالیات بر ارزش افزوده برای این خودرو حدود ۱۲ میلیون تومان است که به مبلغ خودرو اضافه خواهد شد. مشتریان می‌توانند خودروهایشان را چهار ماه بعد از تاریخ ثبت نام تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید:

در کنار خودروی هیبریدی، آسان موتور هیوندای سوناتا ال اف اتوماتیک مدل ۲۰۱۶ را نیز با شرایط اعتباری نیز به فروش می‌رساند. در این شرایط فروش قیمت خودرو ۱۷۵ میلیون تومان تصویب شده است. متقاضیان خرید این خودرو در زمان ثبت نام ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به صورت نقدی پرداخت خواهند کرد و مابقی وجه خودرو را می‌توانند طی اقساط ۱۲، ۱۸، ۲۴، ۳۰ یا ۳۶ ماهه پرداخت نمایند. زمان تحویل این خودرو به مشتریان ۳۰ روز کاری بعد از زمان ثبت نام خواهد بود. متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت شرکت آسان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا