Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مزراتی لوانته قدرتمندتر و زیباتر وارد بازار خواهد شد!

کارخانه خودروسازی مزراتی در ایتالیا اتومبیل شاسی‌بلند لوانته را چندین سال پیش به بازار جهانی معرفی کرد و با استقبال خوبی روبرو شد. البته این شاسی‌بلند پستی و بلندی‌های زیادی مانند انواع فراخوان‌ها را نیز پشت سر گذاشته و توانسته محبوبیت خود را در میان این رده از خودروها محفوظ نگه دارد.

به نظر می‌رسد مزراتی می‌خواهد نسخه جدیدتر از این خودرو را نیز به بازار ارائه کند که عقیده همه افراد مشغول به کار در این صنعت را تغییر خواهد داد. در تصاویر جدید منتشر شده، در روی کاپوت خودرو برآمدگی که رنگ مشکی متفاوت از بدنه دارد تعبیه شده است که بسیاری دلیل این کار مزراتی را به طراحی آیرودینامیک نسبت داده و ادعا کرده‌اند که این قسمت جنس کربنی دارد و باعث شده وزن لوانته کاهش یابد.

imageshandler.ashx-7

به علاوه اگر به عقب این شاسی‌بلند نگاهی بیندازیم، متوجه پره‌ جدیدی در بالا و چسبیده به سقف می‌شویم که باز هم به آیرودینامیک کردن این خودرو کمک می‌کند که این قسمت هم جنس کربنی دارد. چرخ‌های پهن کشیده ۲۲ اینچی ایمنی این خودرو را افزایش داده و رینگ‌های Y شکل چرخ‌ها زیبایی و جذابیت این خودرو را دو چندان کرده است. به علاوه در نسخه جدید ۲۵ میلی‌متر ارتفاع خودرو پایین آورده شده است که به کنترل کردن و واژگون نشدن این خودرو کمک بزرگی کرده است.

imageshandler.ashx-6

از سوی دیگر مزراتی تجدید نظری درباره فنربندی این خودرو انجام داده است. مزراتی لوانته جدید مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر دو توربو است که ۴۹۴ اسب بخار قدرت و ۴۸۷ پوند فوت گشتاور دارد و باعث شده قدرتی به این شاسی‌بلند بدهد که تنها در ۴.۸ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر برساند و در جاده‌ها تا ۲۷۳ کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت داشته باشد.

imageshandler.ashx-5

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.