مکمل بنزین
خبر

نیسان فرونتیر Attack معرفی شد

نیسان مدل مفهومی فرونتیر Attack را در نمایشگاه خودروی آرژانتین به‌نمایش گذاشت. نیسان طراحی این خودرو را به مرکز طراحی خود در ریو دو ژانیرو برزیل سپرد و آنها با توجه به شرایط محلی آن را طراحی کرده و یک مدل نمایشی آن را به آرژانتین بردند. این شرکت اطلاعات جزئی این خودرو را منتشر نکرده ولی از نوع طراحی آن می‌توان فهمید که با یک خودروی آفرود خشمگین و قدرتمند روبرو هستیم که از تجربه موفق هایلوکس در آن بهره گرفته شده است. از جمله بخش‌های ظاهری این کانسپت می‌توان به چراغ‌های جلوی خاص و کاپوت مشکی، بخش‌های استیل بدنه اشاره کرد. در داخل کابین اسپرت این خودرو از یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی 6.2 اینچی بهره گرفته شده است.

BUENOS AIRES, Argentina (June 9, 2017) – Nissan is set to impress at the 2017 Buenos Aires Auto Show by presenting the new Nissan Frontier Attack, a concept based on the iconic Frontier. It was inspired by extreme and imposing “monster-trucks.” As was the case with the Kicks Concept in 2015 in Brazil, Nissan hopes to find out what Argentineans think about the Frontier Attack, setting the basis for a potential production version of the vehicle in the future.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا