مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

پنج رینگ فوق العاده که توسط کارخانه ها عرضه می‌شوند!

هیچکس حاضر نیست این رینگ‌ها را با رینگ‌های موجود در بازار تعویض کند. داشتن رینگ‌های مناسب، باعث می‌شود خودرو عالی به نظر برسد. حتی در کلاس خودروهای خاص نیز، خریداران سعی می‌کنند رینگ‌های خودرو خود را تعویض کنند تا ظاهر خودرو خاص‌تر شود. در حالت عادی، ما رینگ‌های اصلی کارخانه را ترجیح می‌دهیم. البته این در حالیست که رینگ‌ها خیلی ساده و خیلی کوچک نباشند. در ادامه متن، ۵ رینگ اصلی کارخانه که ظاهری عالی دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

 پورشه رینگ‌های فوق العاده‌ای در خط تولید خود دارد، برای همین واضح است که حداقل یکی از موارد این لیست باید از این کارخانه باشد. تا چند هفته پیش، ممکن بود رینگ‌های GT3 و یا GT3 RS را انتخاب کنیم اما پورشه اخیرا این شاهکار طلائی رنگ را عرضه کرده. این رینگ‌ها انحصارا برای مدل ویژه ۹۱۱ توربو اس طراحی شده و تنها ۵۰۰ حلقه از آن‌ها تولید شده. این رینگ‌های ۲۰ اینچی، با رنگ طلائی بیرون خودرو متناسبند اما این رنگ تنها در بخش باریکی از رینگ استفاده شده که باعث می‌شود مقدار زیادی رنگ به چشم نیاید. امیدواریم این رینگ‌ها را در نسخه‌های معمولی پورشه نیز ببینیم.

Porsche

همه ما عاشق ظاهر خودروهای فعلی AMG هستیم. مخصوصا آن‌هایی که مجهز به رینگ‌های مشکی AMG هستند. این رینگ‌ها عالی هستند زیرا در تمامی مدل‌ها از C63 تا AMG GT S تعبیه شده‌اند. در AMG GT S این رینگ‌ها ۱۹ اینچ در جلو و ۲۰ اینچ در عقب هستند اما می‌توان هردو آن‌ها را ۱۹ اینچی سفارش داد. درست مثل C63. این رینگ‌ها در رنگ تیتانیوم نیز موجود هستند اما ما رنگ مشکی را با ترکیب نقره‌ای ترجیح می‌دهیم. مدل‌های مختلف رینگ‌های AMG قیمتی از ۱۵۰۰ تا ۲۴۰۰ دلار دارند.

Mercedes

رینگ‌های خودرو نباید فقط زیبا باشند. بلکه باید توانایی بالا هم داشته باشند. رینگ‌های سنگین به خودرو وزن اضافی وارد می‌کنند و فرمان پذیری خودرو را از بین می‌برند. برای همین است که خودروهای گران مانند کونیگزگ از رینگ‌های فیبر کربنی استفاده می‌کنند که هر جفت آن‌ها قیمتی در حدود ۵۰۰۰۰ دلار دارند. اگر این مقدار کمی احمقانه به نظر می‌رسد، راه‌هایی دیگری نیز هست که بتوان خودرویی با رینگ‌های فیبر کربن خرید. شلبی GT350 R بسیار به صرفه است. رینگ‌های این خودرو توسط شرکتی استرالیایی به نام Carbon Revolution ساخته می‌شود که هر کدام تقریبا ۱۸ پوند وزن دارند. این بدان معناست که نسبت به مدل معمولی شلبی GT350، هر رینگ ۱۵ پوند سبک‌تر است و وزن خودرو در کل ۶۰ پوند کمتر می‌شود.

The Shelby GT530R features the world’s first mass-produced carbon fiber wheels. Ford is the first major automaker to offer carbon fiber wheels as standard equipment.

ما می‌خواستیم یک خودرو ارزان قیمت نیز در این لیست قرار دهیم و فولکس واگن گلف GTI MK7، به نظر انتخاب مناسبی می‌آید. فولکس واگن همواره بر مدل‌های اسپورت گلف خود، رینگ‌هایی عالی نصب کرده و GTI MK7 نیز از این قاعده مستثنا نیست. GTI MK7 با رینگ‌های استاندارد ۱۸ اینچی عرضه می‌شود. در آمریکا، تمام مدل‌های GTI به جز مدل ارزان قیمت آن ( که اصلا علاقه‌ای به آن نداریم ) با این رینگ‌ها عرضه می‌شوند. البته رینگ‌های ۱۹ اینچی GTI Clubsport نیز عالی هستند که فقط در اروپا عرضه می‌شوند.

VW

اصلا جای تعجب ندارد که لامبورگینی هم در لیست ما جا دارد. رینگ‌های ۲۰ اینچی جیانو در هوراکن، با هر رینگ دیگری در جاده‌ها فرق دارد. این رینگ‌ها در ۴ رنگ به فروش می‌رسند. نقره‌ای، مشکی، خاکستری و ترکیبی از دو رنگ انتخابی. ما همه این رنگ‌ها را دوست داریم البته به جز مورد آخر. زیرا رینگ دو رنگ، ما را به یاد رینگ‌های مدل معمولی دوج چلنجر SXT می‌اندازد.

Lambo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا