مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش ویژه خودروهای لیفان به مناسبت عید سعید فطر!

گروه خودروسازی کرمان موتور به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر شرایط فروش ویژه برای سه خودروی لیفان ۸۲۰، لیفان X60 و لیفان X50 اعلام کرده است. این شرایط فروش ویژه از اول تیر ماه شروع شده و تا ۲۰ همین ماه معتبر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش ویژه خودروی سدان لیفان ۸۲۰ به سه صورت نقدی، پیش فروش و فروش اقساطی اعلام گردیده است. قیمت این خودرو برابر ۹۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. در صورت خرید نقدی و اقساطی خودروها یک ماه بعد از ثبت نام و در صورت پیش خرید مهر الی دی ماه سال ۱۳۹۶ این خودرو به دست مشتریان خواهد رسید.

در صورت تاخیر در زمان تحویل خودرو نیز این شرکت ۲.۵ درصد ماهیانه به مشتریانش پرداخت خواهد کرد. در پیش فروش لیفان ۸۲۰، متقاضیان در ۲ مرحله خودرویشان را خریداری می‌کنند و سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب برابر ۲۵ و ۱۴ درصد تعیین شده است. به علاوه در شرایط خرید اقساطی می‌توان ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه این خودرو را خریداری کرد.

خودروی شاسی‌بلند لیفان X60 نیز به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش خواهد رسید. قیمت این شاسی‌بلند از سوی کرمان موتور ۶۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده و خودروها یک ماه بعد از ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد. در شرایط اقساطی نیز، مشتریان می‌توانند طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماه خودرویشان را خریداری کنند ولی سند خودرو تا پایان تکمیل اقساط در رهن باقی خواهد ماند.

کرمان موتور لیفان X50 اتومات را ۵۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان به صورت پیش فروش عرضه می‌کند. در این شرایط فروش ویژه نیز ۱.۵ میلیون تومان تخفیف برای این خودرو در نظر گرفته شده است و مشتریان طی ۲ مرحله خودرویشان را خریداری خواهند کرد. در مرحله اول همزمان با ثبت نام ۲۰ میلیون تومان و در مرحله دوم که همزمان با صدور دعوتنامه است، تکمیل وجه صورت خواهد گرفت. سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب ۲۰ و ۱۴ درصد مصوب شده و خودروها مابین مهر الی آذر ماه سال جاری به مشتریان تحویل داده خواهد شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا