مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش ویژه عید فطر نیسان جوک آغاز شد!

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران به مناسبت فرا رسیدن عید فطر خودروی نیسان جوک را در دو تیپ مختلف اسکای‌پک و پلاتینیوم مدل ۲۰۱۷ به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۶ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

این خودرو تنها ۳ روز بعد از ثبت نام و خرید به مشتریان به صورت پلاک شده تحویل داده می‌شود. این طرح فروش تنها برای زمانی محدود و فقط ۱۰ روز فعال خواهد بود. نیسان جوک در ۵ رنگ متفاوت شامل نوک مدادی متالیک، مشکی متالیک، قرمز، سفید و زرد عرضه خواهد شد. در این شرایط فروش نقدی برای هر نسخه ۳ میلیون تومان تخفیف به علاوه بیمه بدنه رایگان تقدیم مشتریان خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نسخه پلاتینیوم نیسان جوک مجهز به حجم موتور ۱۵۹۸ سی‌سی‌ و حداکثر قدرت ۱۱۷ اسب بخار متصل به گیربکس اتوماتیک XTronic  است که در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی ترکیبی ۶ لیتر بنزین می‌سوزاند. از سوی دیگر نسخه اسکای‌پک مشخصات یکسانی با نسخه پلاتینیوم دارد و تنها در تجهیزات اضافی تعریف شده با هم تفاوت دارند. البته لازم به ذکر است که بگوییم شرکت جهان نوین آریا، نیسان جوک را نیز به صورت اقساطی می‌فروشد و همانند فروش نقدی ۳ روز کاری بعد از ثبت نام به مشتریانش تحویل خواهد داد. برای خرید اقساطی نسخه پلاتینیوم، متقاضیان می‌بایست ۸۹ میلیون از وجه را در زمان ثبت نام بپردازند و تا سقف ۶۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده و مابقی وجه خودرو را ۱۰ ماهه برابر ۶ میلیون در هر ماه بدون کارمزد پرداخت کنند. در خرید اقساطی نسخه اسکای‌پک نیسان جوک نیز مشتریان می‌بایست در زمان ثبت نام ۸۳ میلیون تومان پرداخت کنند. به علاوه برای خرید اقساطی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای تکمیل کردن مابقی وجه خودرو دریافت خواهند کرد که در طی ۱۰ ماه به قراری ماهانه ۵ میلیون تومان اقساط را پرداخت خواهند کرد. شرایط ویژه برای خرید اقساطی، گرفتن بیمه بدنه رایگان است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت شرکت جهان نوین آریا یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا