مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقدی و پیش فروش سوزوکی گرند ویتارا منتشر شد!

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش تابستانی شاسی‌بلند سوزوکی گرند ویتارا فیس‌لیفت با آپشن (اتوماتیک) را منتشر کرد. در بخش‌نامه ۳۸۱۷ تیر ماه ۹۶ قیمت خودرو سوزوکی در شرایط خرید نقدی برابر ۱۳۹ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۱۹۰۰ تومان مشخص شده است.

بیشتر بخوانید:

چهار رنگ مختلف نقره‌ای،‌خاکستری، سفید و مشکی به مشتریان نقدی عرضه خواهد شد و طی ۳۰ روز کاری خودروها به دست مالکانشان خواهد رسید. اما در شرایط پیش فروش تنها سه رنگ خاکستری متالیک، سفید و مشکی متالیک برای متقاضیان ارائه خواهد شد. ایران خودرو دو گزینه برای پیش فروش به مشتریان عرضه کرده است: در دسته اول مشتریان می‌توانند در زمان ثبت نام ۶۵ میلیون تومان بپردازند و خودرویشان را آذر ماه ۹۶ تحویل بگیرند؛ یا در مرحله ثبت نام ۵۰ میلیون تومان پرداخت کنند و ودیعه دوم ۱۵ میلیون تومانی را در دهه اول شهریور ماه امسال پرداخت کنند. سود مشارکت و انصراف این پیش فروش به ترتیب برابر ۲۳ و ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است.DSCF1756

لازم به ذکر است تجهیزات اصلی اعلام شده برای این شاسی‌بلند شامل سقف سان روف، ترمز ای بی اس (ABS)، ایموبیلایزر، هشدار دهنده موانع عقب، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، غربیلک فرمان چرمی، کفپوش موکتی، مولتی مدیا به همراه مسیریاب، آینه‌ها برقی تاشونده راهنمادار، نمایشگرهای LCD سرنشینان عقب، زه کرومی شیشه درب‌ها، جلو پنجره و سپر جلو جدید، طرح جدید رینگ‌های آلومینیومی و روکش چرمی صندلی‌ها هستند که در صورتی که برحسب ضرورت آپشن خاصی بر روی خودرو نصب یا حذف و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود اختلاف مبلغ ایجاد شده موقع تحویل خودرو از مشتریان محترم اخذ و یا مسترد خواهد شد. به علاوه در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب ایران خودرو، ۱۲ درصد سود سالیانه به مشتریان پرداخت خواهد شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا