مکمل بنزین
شرایط فروش

مدیا موتورز طرح ویژه فروش تابستانی محصولاتش را آغاز کرد!

شرکت مدیا موتورز، نماینده رسمی فروش خودروهای ام‌جی (MG) در ایران فروش نقدی و اقساطی تابستانی محصولات خود را شروع کرد. این طرح فروش مورخ ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۶ آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت.

دو مدل خودروی ام‌جی جی تی (MG GT) در دو نسخه ۱۵۰۰ توربو اتوماتیک تولیدی ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی و اتومبیل ام‌جی جی اس (MG GS) نسخه ۲۰۰۰ توربو با گیربکس اتوماتیک دو کلاچ تولیدی سال ۲۰۱۷ میلادی به فروش می‌رسند. قیمت خودروی ام‌جی جی تی ۱۵۰۰ توربو ۲۰۱۶ با مالیات بر ارزش افزوده و دیگر پرداختیها ۱۰۱ میلیون تومان تعیین شده که ۷ روز کاری بعد از ثبت نام خرید، به دست مشتریان خواهد رسید. در فروش اقساطی این خودرو نیز متقاضیان به غیر از دو پیش پرداخت اولیه، می‌توانند مابقی وجه را طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه پرداخت کنند و ۱۴ روز کاری بعد از ثبت نام خودروشان را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید:

اما متقاضیان خرید مدل ۲۰۱۷ همین خودرو به صورت نقدی ۱۱۲ میلیون تومان باید پرداخت کنند. برای خرید به صورت اقساطی در زمان ثبت نام ۵۰ میلیون و ۴۵ روز بعد از پیش پرداخت اول ۱۰ میلیون تومان دیگر باید بپردازند. بیمه بدنه در این گزینه رایگان خواهد بود و به میزان ۵۵ میلیون تومان به مشتریان تسهیلات داده خواهد شد.

مدیا موتورز، قیمت خودروی ام‌جی جی اس ۲۰۱۷ به صورت نقدی را ۱۶۸ میلیون تومان در نظر گرفته و بعد از ۲۱ روز، این محصول را تحویل مشتریانش خواهد داد. در خرید اقساطی متقاضیان می‌بایست در پیش پرداخت اول ۷۳ میلیون و یک ماه بعد از پیش پرداخت ۲۰ میلیون تومان بپردازند. بیمه این خودرو نیز رایگان خواهد بود و ۸۰ میلیون میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشتریان از سوی این شرکت است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت مدیا موتورز یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

Screen Shot 2017-07-10 at 15.22.04

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا