مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیا را بشناسید!

خودروهای آفرود با اندازه‌های بزرگ خود، سال‌هاست که در مرکز توجه عاشقان رانندگی در بیرون از شهر و زمین‌های ناهموار قرار دارند. بنابرین قصد داریم در این مطلب شما را با بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیا و محدوده قیمتی آنها آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

1. جیپ رنگلر روبیکون هارد راک ادیشن 2017

یپ رنگلر روبیکون هارد راک ادیشن 2017 آفرود
شروع قیمت: 38445 دلار

جیپ رنگلر روبیکون هارد راک ادیشن 2017 یکی از بهترین ماشین‌های افرودی است که این روزها خرید و فروش می‌شود، این مدل برای اولین بار 14 سال پیش معرفی شد و از آن زمان تاکنون، به‌عنوان یکی از خودروهای معیار برای سنجش کیفیت رانندگی با خودروها در مسیرهای صعب‌العبور به‌کار گرفته می‌شود. در سال 2017، جیپ، پکیج جدید Cold Weather (آب و هوای سرد) را نیز به مدل رنگلر روبیکون افزوده که شامل صندلی‌های گرم، کفپوش‌های مخصوص تمامی فصول، قابلیت راه‌اندازی از راه دور و چراغ‌های جلوی LED و چراغهای مه‌شکن است. شایان ذکر است که این خودرو کاز موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر ساخت کمپانی جیپ بهره می‌برد که در کنار سیستم انتقال قدرت دستی 6 سرعته آن، عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای این خودروی عضلانی به همراه دارد.

هرچند که امکان سفرش انواع اتوماتیک آن نیز در حین خرید وجود دارد.

2. تویوتا 017 4Runner TRD Pro 2017 آفرود

تویوتا 017 4Runner TRD Pro 2017 آفرود
شروع قیمت: 42400 دلار

به جرئت می‌توان گفت که تویوتا 017 4Runner TRD Pro 2017، یکی از بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیاست؛ چرا که کمپانی محبوب سازنده این خودرو، پکیج TRD Pro را با پکیج 4Runner و سیستم تعلیق فنری منعطفی ترکیب نموده که این خودرو به یکی از بی‌نظیرترین مدل‌های سال 2017 تبدیل می‌کند. پکیج ارائه شده برای این خودرو توسط تویوتا شامل یک دیفرانسیل عقبی قفل شونده نیز می‌شود که به همراه یک سیستم Crawl Control می‌تواند بسیاری از فشارها و تکان‌های رانندگی آفرود را کاهش دهد. تویوتا برای این مدل از 4Runner از موتوری 6 سیلندر استفاده کرده است که می‌تواند توان معادل 270 اسب بخار را تولید کند. ضمن اینکه میزان مصرف سوخت این خودرو به‌ازای مسافت پیموده شده به ترتیب، 15 و 13 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر در شهر و بزرگراه است.

3. تویوتا لندکروزر 2017

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیا
شروع قیمت: 84755 دلار

تویوتا لندکروزر 2017، یکی از فوق‌العاده‌ترین ماشین‌های آفرودی این روزها، به شمار می‌رود که به واسطه طراحی فوق‌العاده خود می‌تواند نیاز تمامی عاشقان آفرود را تامین نماید. این مدل که از یک موتور 5.7 لیتری 8 سیلندر با توان 381 اسب بخار یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته بهره‌ می‌برد، به صورت چهار چرخ متحرک ارائه شده و قابلیت میزبانی از 8 سرنشین را در سه ردیف صندلی داراست. شایان ذکر است که این خودرو می‌تواند در 6.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که در نوع خود یک رکورد به شمار می‌رود. علاوه بر آن ومصرف سوخت این خودرو در هر 100کیلومتر نیز چیزی حدود 18 لیتر در شهر و 15 لیتر در جاده است.

4. لکسوس LX 2017

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیا
شروع قیمت: 89980 دلار

لکسوس LX 2017 یکی از بهترین مدلهای آفرودی به شمار می‌رود که خریدش به سبب قیمت پایه بالا خود، در توان هر کسی نیست. ولی همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که دنبال خودرویی لوکس برای رانندگی در زمین‌های ناهموار هستند. موتور 8 سیلندر این خودرو دارای توان خروجی 383 اسب بخاری است که آن را به یکی از قدرتمندترین خودروهای حال حاضر دنیا بدل می‌کند. این وسیله نقلیه دارای حداکثر سرعت 214 کیلومتر بر ساعت است و می‌تواند در مدتی کمتر از 6.5 ثانیه سرعت خود را به 1– کیلومتر بر ساعت برساند. با این حال میزان مصرف سوخت این هیولای ژاپنی در هر 100 کیلومتر، تنها 19 لیتر در شهر و 16 لیتر در جاده است!

5. پورشه کاین 2017

پورشه Cayenne 2017 آفرود
شروع قیمت: 59600 دلار

پورشه کاین 2017 یکی از لوکس‌ترین خودروهای آفرودی است که احساس سواری در یک ماشین اسپرت فوق‌العاده لوکس را در فرد ایجاد می‌کند. این خودرو از موتوری 6 سیلندر با توان 300 اسب بخار بهره می‌برد و قابلیت نصب موتوری 6 سیلندر با توان خروجی 440 اسب بخار را نیز دارد. لازم به ذکر است که تمامی مدل‌های کاین، به صورت چهارچرخ متحرک ارائه می‌شوند و دارای سیستم انتقال قدرت اتوماتیک 8 سرعت با قابلیت تغییر به دستی هستند.

6. هیوندای سانتافه اسپرت 2017

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیا
شروع قیمت: 25350 دلار

یکی دیگر از ماشین‌های اسپرت بی‌نظیر لیست ما، هیوندای سانتافه اسپرت 2017 دوست داشتنی است که به واسطه سیستم چهارچرخ متحرک خود در این بازه قیمتی، از جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف‌کنندگان برخوردار است. این خودرو قابل سفارش در دو مدل را دارد که یکی از آنها از موتوری 2.4 لیتری 4 سیلندر با توان خروجی 185 اسب بخار و دیگری از موتور 2 لیتری توربوشارژر 4 سیلندری  با توان 240 اسب بخار نیرو می‌گیرد. هیوندای سانتافه 2016، با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود اما میزان مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر، عدد باور نکردنی 23 و 28 لیتر در شهر و جاده را نشان می‌دهد که به هیچ عنوان درخورش نیست.

7. نیسان مورانو 2017

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیا
شروع قیمت: 29740 دلار

نیسان مورانو به‌دلیل استایل منحصربه‌فرد وهندلینگ بسیار عالی خود در مسیرهای بسیار ناهموار، جزو یکی از فوق‌العاده‌ترین خودروهای آفرود به شمار می‌رود. این خودرو از موتور 3.5 و 6 سیلندری با توان خروجی 260 اسب بخار نیرو ‌می‌گیرد، قابلیت انتقال نیرو به هر 4 چرخ را دارد. ولی با این وجود میزان مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر، عدد نامتعارف 25 و 30 لیتر در شهر و جاده را نشان می‌دهد.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. با سلام
    عنوان مقاله زمین تا اسمان با متنش فرق می کرد عنوان مقاله نوشه بهترین ماشینهای افرود ولی در متن اینجوری نیست و تعجب من از اینه که چه طور نویسنده مقاله هیوندای سانتافه رو جز خوبهای آفرود می دونه و اونو در کنار نامهای مبزگی مثل لند کروز قرار می ده ولی عجیب تر آنکه اصلا حرفی از رنجرور و یا جی کلاس بنز و …. زده نشده حالا بزاریم به حساب بی سواد بودن نویسنده یا چیز دیگه نمی دونم .ولی خواهشا مقاله های این چنینی بسیار سخیف هستند و اعتبار این سایت وزین را پایین میارن.
    با تشکر

    1. دوست عزیز سلام.

      این مقاله ترجمه یک مقاله خارجی است که در اون سعی شده خودروهایی که بیشتر در بازار ایران دیده میشند اینجا آورده بشه

      در این مقاله نام خودرو هایی چون ۲۰۱۷ Nissan Frontier PRO-4X گرفته تا ۲۰۱۷ Dodge Durango و ۲۰۱۷ Subaru Outback و ۲۰۱۷ Land Rover Discovery و ۲۰۱۷ Jeep Grand Cherokee Overland و ۲۰۱۷ Mercedes-Benz G550 هم بوده و گفته شما صحیحه. (۲۵ خودرو در لیست بوده )

      منتها مقاله به درخواست من کمی بومی شده تا برای برخی خوانندگان خیلی نام خودروها عجیب و غریب و ناشناخته نباشه. ممنون از نظر شما. امیدوارم اینقدر سریع پس از خواندن مقالات تصمیم گیری نکنید.

      1. با سلام
        ممنون از اینکه به نظرات خواننده هاتون اهمیت می دین .ببینید این یه سایت خودرویی هست و چه عیبی داره اسم خودروهای عجیب و غریب به قول شما را به گوش مخاطبان برسونید.چون کسی که عشق ماشین باشه میاد سراغ این سایتها وگرنه برا یه آدم عادی ممکنه خیلی از ماشینهای معروف برای ماها ناشناخته باشند .بعد از اون شما نوشتین بهترین ماشینها برای آفرود. یعنی سانتافه و حتی کاین و حتی مورانو واقعا آفرود خوبی دارند؟؟؟؟؟تو مجله ماشین همین نیسان مورانو از پس یه تپه ساده بر نیومد و قطعه زیر سپرش جدا شد درسته در مورد لند کروز و …. این بحث افرود درسته ولی در مورد سانتافه شما خودت اونو به عنوان آفرود می شناسید؟می شد برای بومی سازی عنوان بفرمایید تو بازار ایران تا این شک و شبهه ها برطرف بشه گرچه که جیپ اصلا تو بازار ایران حضور نداره

        1. بله شما درست میگید، شاید باید عنوان میشد تا دوستان حرفه ای تر در جریان باشند.
          البته لازمه ذکر بشه هیچ خودرویی به این لیست توسط ما افزوده نشده؛ یعنی سانتافه هم توی لیست اولیه بوده، عرض کردم ۲۵ مورد بوده، که خودروهایی آورده شده که توی ایران هستند؛
          به طور کلی حرف شما رو هم درسته
          ممنون از نظر و لطفتون

      2. داداش کسی این مقاله را میخونه چیزی از اسم و موتور و بقیه لوازم ماشین سر در بیاره نه یک مشت ادم بی سواد که هیچی از ماشین نمی دونند تو مقاله یک مشت ماشین 4 و6سیلندر گذاشتی که همه کراس اوور اند برای افرود باید قدرت بالا باشد 8 سیلندر امریکایی

    2. خواهشن اطلاعات ندارید یا تعصب رو برند خاصی دارید نظر ندید یه جور میگی هیوندا سانتافه چرا تو این لیسته انگار پولتو خورده بعضی ها چشم پیشرفت کشورهای دیگه رو ندارن بی دلیل نیست هیوندا پر فروش ترین ها شده همین ایران و ببین چقدر سانتافه می خرن تا 5 سال دیگه کره ایی ها جایگاه ژاپن و میگیرن همینطور که تو گوشی و تلویزیون و لوازم خونگی انجام دادن

  2. سانتافه خیلی هم خوبه برا افرود کی گفته نمیتونه تو مگه باهاش کوهستان رفتی اینجا بد ازسانتافه میگی

    1. داداش منظور تو از رفتن به کوهستان جاده خکی و سر بالایی باشد بله پراید هم پابه پای سانتافه میاد ولی اگر جاده سنگ لاخی باشه یخ بندان باشه گل باشه برف باشه ساتافه با ان هیکل بد فورم ارتفاع کم و با ان سپر های که از روی دست انداز رد بشی میخوره به زمین حالاچه طور می خواد از توی یک متر گل که ادم توش می موند رد بشه لندروور فورد شورولت gmc تویوتا نیسان مرسدس بنز میشن ماشین افرود نه هیوندای دخترونه

  3. مقاله جالبه همچین میگه سانتافه انگار انگار چه فشاری داره بهش میاد نویسنده مقاله اندازه تو هم نمیفهمه انقدر با عقده میگه ادم فکر میکنه سانتافه ماشو خورده چه عقده ای نسبت به سانتافه داره چقدر خوب بود کسانی که کامنت میذارند مشخص بود چه ماشینی سوار میشند کسی که ماشین خوب سوار میشه اینطوری برخورد نمیکنه

  4. اخه به این ماشین ها میگین ماشین افرود به غیر از سه تای اول که خوب اند بقیه یک مشت کراس اوور اشغال اند لطفا کمی قبل از مقاله گذاشتن تحقیق کنید سانتافه شد ماشین 400 میلیون پول میدی وقت بدرد جاده می خورد و بس تنها مزیت سانتافه مصرف سوخت و لوکس بودنش است ماشین افرود باید ساده بدون هیچ ابشن مثل کنترل لغزش وغیره باشد 4×4 دارای کمک ازهمه مهم تر یا ژاپنی باشد یا غول امریکایی حیف که در واردات ماشین به صورت پلاک ملی ازاد نیست

  5. بله مرسدس جی واگن رنجرور سوبارو نیسان شلعمن اصلا اونا سوسولن فقط تویوتاییک که قدرتش نصف جی واگنر خوبها اره

  6. دوست عزیز بهترین خودروی suv آفرود یعنی رنجرور نباید اسمش تویه لیست باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا