Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

7 دلیل برای آنکه لندمارک V7 نخریم!

علاقه مردم کشورمان به خودروهای شاسی‌بلند باعث شده تا شرکت‌های عرضه کننده خودرو به‌فکر تولید، مونتاژ و عرضه هر محصولی که ابعاد بزرگی دارد، باشند تا بتوانند بخشی از بودجه سالیانه خود را با فروش این خودروها تکمیل کنند. صنعت خودروسازی چین در ابتدا کار خود را با تولید موتورهای سه‌چرخ آغاز کرد اما کشورهای آفریقایی و آسیایی با انتخاب خودروهای ارزان قیمت و بی‌کیفیت این کشور باعث رشد صنعت خودروی چین شدند و اکنون قدرت چشم بادامی‌های شرق آسیایی در تولید خودرو غیرقابل انکار است.

با تردد در خیابان‌های شهر ملاحظه خواهید کرد که چه مقدار خودروسازی ایران به چین وابسته شده است و تقریبا جدایی از این کشور دیگر برای ما ایرانی‌ها محال است پس باید با آنها کنار بیاییم. اما همه ما از عرضه خودروهای باکیفیت چینی با قیمت مناسب استقبال می‌کنیم به‌جز خودروسازان که کیفیت را فدای قیمت می‌کنند. یکی از خودروهای چینی بازار ایران که چندان هم طرفدار ندارد، از بهمن‌خودر و محصول کمپانی نوپای ژانگ چینگ است. لندمارک وی۷ یک کاپرای جدید است که از یکسری نقاط ضعف تشکیل شده است. البته این خودرو بخش‌هایی هم دارد که برای یک خودرو در حد متوسط، خوب محسوب می‌شود. امروز قصد داریم نقاط ضعف این خودرو را بررسی کنیم. با ما همراه باشید…

طراحی خارجی

بدون شک لندمارک وی۷ یکی از زشت‌ترین شاسی‌بلندهای بازار است که اصلا نمی‌توان با چهره این خودرو کنار آمد. ارتفاع بیش از حد زیاد این خودرو باعث شده عرض آن کم بنظر برسد و فرم بدنه این خودرو را از شکل انداخته است. در نمای روبرویی خودرو جلوپنجره بیش از حد ساده و کمی باریک در کنار چراغ‌هایی که طراحی بروزی ندارند اصلا چیزی به‌نام زیبایی ندارند. در نمای جانبی لاستیک‌های بیش از حد کوچک در کنار بدنه کشیده صحنه‌ای دلخراش را ایجاد کرده‌اند که همین روند در بخش عقب نیز ادامه پیدا کرده است و چراغ‌های قدیمی و تکراری نمای خسته‌کننده‌ای را ایجاد کرده‌اند. احتمالا شرکت سازنده نیز تا به حال از طراحی این خودرو پشیمان شده است چرا که اصلا نکته خوبی در ظاهر لندمارک وی ۷ نمی‌توان یافت.

طراحی داخلی

زمانی که در این خودرو مستقر می‌شوید تازه به اشتباه خود پی خواهید برد چرا که طراحی زشت نمای خارجی به داخل خودرو نیز راه پیدا کرده است و شما یک کابین بسیار بسیار بسیار از مد افتاده را مشاهده خواهید کرد. به غربیلک فرمان نگاه کنید، این بخش شبیه به خودروهای دهه ۹۰ طراحی شده. داشبورد ساده و با کمترین میزان خلاقیت، اصلا چیز جذابی را ارائه نمی‌دهد. بنابراین با لندمارک وی۷ بطور کامل دور زیبایی را یک خط قرمز بکشید.

متریال داخلی

پلاستیک خشک یک پای ثابت در خودروهای ارزان قیمت است تا هزینه‌های تولید کاهش پیدا کند ولی اکثر شرکت‌ها کمی هوشمندانه این مواد را بکار می‌گیرند و بخش‌های جزئی بهتر هم در کنار پلاستیک بی‌کیفیت قرار می‌دهند تا اوضاع کمی بهتر شود اما در لندمارک وی۷ شرکت تلاش چندانی در این راستا انجام نداده و با یکی از بی‌کیفیت‌ترین کابین‌های خودروهای شاسی‌بلند مواجه هستیم. بیش از این جنس مواد پلاستیکی چند خودرو را به مواد ضایعاتی تشبیه کرده بودم اما در وی۷، اوضاع بدتر است، کابین این خودرو را می‌توان گفت با ته‌مانده ضایعات پلاستیکی ساخته‌اند.

جنس بدنه

گزارش ها نشان می‌دهند که فولاد بکار رفته در بدنه این خودرو بعد از مدتی دچار فرسایش و زنگ زدگی می‌شود و مخصوصا زمانی که در شرایط آفرود از لندمارک وی۷ استفاده کنید، این بحث بیشتر مطرح می‌شود. اگر علاقه‌مند به آفرود هستید حتما می‌دانید که پاترول‌هایی که در این شرایط بکار گرفته می‌شوند اکثرا به دلیل کهولت سن با پوسیدگی شاسی‌ در بخش چرخ‌ها مواجه هستند که با روش‌های خاصی تقویت می‌شوند، لندمارک وی۷ زمانی که در چنین شرایطی قرار گیرد بدون شک در دوران جوانی با این مشکل مواجه خواهد شد.

شتاب

در مقاله چند دلیل برای خرید این خودرو از گشتاور موتور لندمارک وی۷ بعنوان مزیت یاد کرده بودیم اما پیشرانه این خودرو شتاب خوبی ندارد و این به‌لطف موتور ۲.۴ لیتری قدیمی میتسوبیشی است که توانایی تولید ۱۲۸ اسب‌بخار قدرت را دارد. اگر به شتاب اهمیت می‌دهید، لندمارک وی۷ بسیار کند است و بعد از مدتی از خرید خود منصرف خواهید شد.

کیفیت پایین صندلی‌ها

صندلی‌های سفت و بی‌کیفیت در سفرهای طولانی مشکل‌ساز خواهند بود. اگر دچار مشکلات ستون فقرات هستید، لندمارک کاملا آنها را منهدم خواهد کرد و اکر سالم هستید، احتمالا دچار مشکل خواهید شد. سفتی این صندلی‌ها را می‌توان به نشستن بر روی آسفالت تشبیه کرد، بنابراین اصلا بفکر صندلی راحت هم در لندمارک وی۷ نباشید.

صدای موتور

لندمارک وی۷ در کل یک خودرو پر محبت است، چرا که به ما لطف زیاد داشته است و در اینجا نیز به لطف عایق‌بندی نامناسب و صدای زیاد موتور، آواز پیشرانه به داخل کابین نیز نفوذ کرده است و شما باید با آن دست و پنجه نرم کنید. پیشنهاد می‌کنیم از گوش‌گیر یا هدست استفاده کنید تا صدای آزاردهنده موتور پرده‌های گوش شما را اذیت نکند.

کلام آخر

لندمارک در حدود ۸۰ میلیون تومان از طریق نمایندگی به بازار عرضه شده که افت قیمت آن نشان می‌دهد که تا چه میزان شرایط این خودرو اسفناک است. احتمالا خریداران این خودرو بدلیل ۲ دیفرانسیل بودن سیستم انتقال قدرت، آن را انتخاب کرده‌اند ولی چیزهای زیادی را فدای این آپشن کرده‌اند که یکی از آنها عدم وجود آپشن نسبت به رقبا در لندمارک وی۷ است.

84 دیدگاه
  1. امین قاف می گوید

    متاسفم برای کشورم که سی و خورده ای ساله فرقون سوار میشیم ولی هنوزم لاشه های اساطیر به اینها میرزه…
    آدم میمونه دیگه چی بگه!

  2. پویا می گوید

    درسته هر چی دراین مقاله گفته شده درست ولی من تفاوتی با ماشین های تولید داخل ندیدم پس واسه ما فرقی نمیکنه کدوم ماشین تولید داخل ما از این بهتره

  3. محمد می گوید

    با یک شلیک درست زدید به هدف و جناب لندمارک را کلا با خاک یکسان کردید .

  4. reza می گوید

    واقعا کدوم ادم عاقلی میخره ای ماشینو

    شاسی مشترک با نیسان سافاری و قطعات قرض گرفته پلاستیکی ضایعاتی از سایر اشغالای چینی

    موتور رو هم که مونتاژی و کپی از ماشینای دهه های قبله و فقط یه چیزی جمع کردن بندازن به من و شما

  5. کیوان می گوید

    سلام
    ممنون از نظرات وارشناسانع دوستان
    اما یکی بگه با توجه به قیمت خودرو چه ماشینی دیگه ای پیشنهاد میکنید که این معایب رو نداشته باشه؟

    1. Parsarap می گوید

      پراید

  6. امير می گوید

    وقتی این مقاله رو شروع به خوندن کردم چند خط که خوندم متوجه بی سوادی و غرض ورزی عجیب نگارنده شدم و با خودم گفتم مسلما نویسنده این متن از دوستان بیسواد دانشگاه ازادی هستش که از فرط بیکاری و برای گذران زندگی در چند سایت زرد خودرویی قلم رو هرز میچرخانه و در پایان مقاله که بیوگرافی نویسنده رو خوندم دیدم که حدسم درست بوده…
    عزیز من اقای لیسانس مکانیک که مسلما از اینجور احساسی نوشتنت معلومه که نباید بیش از ٢٧ ٢٨ سال سن داشته باشی ؛ در مورد هر کالایی باید کیفیت رو با قیمت سنجید تمام این ایتم هایی که رو شما میفرمایید درست هست بله! ولی در مقام مقایسه با لندکروز ششصد میلیونی! این خودرو به لحاظ زیبایی و کیفیت چ چیزی از پژوهای دهه هشتاد و هفتاد میلادی که دارن به اسم خودروی صفر تولید میشن داره؟
    با این قیمت چه ماشین شاسی بلند دو دیفرانسیل و با موتور میتسوبیشی و با سه سال گارانتی و شیشه برقی و کولر و سانروف و … میدن؟ با این پول شما چ گزینه شاسی بلند دیگه ای که برای افرود مناسب باشه داری؟ لندکروزهای دهه هفتاد و هشتاد میلادی؟ که کارکردشون از فاصله بین ماه تا زمین بیشتره و باید هم قیمت خودشون خرجشون کرد تا راه برن؟
    این ماشین با توجه به وضع اقتصادی مردم ایران و بازار افتضاحه خودرویی کشور همه جوره ماشین خوبی هست و شما اگه مکانیک خوندی و باسوادی و راست میگی بیا یه طرح شاسی بلند خوب و ارزان بده خودروسازای ملی بسازن تا جای این رده تو کشور خالی نباشه به جای اینکه بشینی مثل یک بچه فقط عیب تراشی کنی

    1. محمد سعید بهمنی می گوید

      دوست عزیز من؛ امثال شما عزیزان برای ما زیاد کامنت میزارن، که خودرویی رو خریدن ولی دوست ندارن با معایبش آشنا یشن و خودشون رو میزنن به یه راه دیگه!

      ما تو همین سایت معایب ویتارارو هم نوشتیم؛ معایب کمری رو هم نوشتیم؛ این خودروی چینی بی ارزش که دیگه جای خود داره!

      اگر شما هم همانند سایر دوستانتون این خودرو یا مشابه اون رو خریدین و به خاطر افت قیمت و یا ترس هنگام فروش، این مطالب سخیف و به نویسنده ما که تقریبا ۱۰۰۰ برابر شما کار کرده و پشت خودروها نشسته و تست کرده نسبت میدین؛ کمی واقع بین باشید و بپذیرید که حق مردم ما این نیست !

      حالا چون شما این ماشینو داری که نمیشه بهترین خودروی روی زمین برادر! امیدوارم که شما فارغ التحصیل عزیز طراحی خودرو از دانشگاه صنعتی شریف یا هر دانشگاه بزرگ روی کره زمین؛ مطالبی با بار علمی چندبرابری از همین خودرویی که دارید رو برامون بنویسید تا منتشرش کنیم و سطح سواد ماهم کمی بالاتر بره!

      جالبه از دید شما، شیشه برقی و کولر هنوز جز آپشن حساب میشه؛ پس قطعا رنج سنی شما زیر ۱۵ سال هستش

      موفق و موید باشید!

      1. ناشناس می گوید

        احتمالا تولیدات مزخرف داخلی بهتون پول‌خوبی میدن که سایت بزنید و ضد خودروهای چینی صحبت‌ کنید … ثواد که نداری حداقل فهم و شعور داشته باشه نعش کش های ایرانی رو با این ها مقایسه نکن خودروی ایرانی انکاری خودرو ساز یه پاشو گذاشته اینور یه پاشو گذاشته اونور قشنگ مصرف کننده رو قهوه ای کرده ملت خر میرن صف میایستن آشغال های داخلی رو میخرن خلایق هرچه لایق همینه

        1. محمد سعید بهمنی می گوید

          با تشکر از ثواد شما برادر عرزشی!

      2. شهریار می گوید

        درود بر همه دوستان، نظر و مطالب گفته شده توسط دوستان گرامی را خواندم، فقط ی مطلب در باره ی آپشن عرض کنم که از یک مونتاژ کار ایرانی که نام خودرو ساز را یدک می‌کشد ،ماشینی خریدم از روی ناچاری البته، که جا لیوانی روی کنسول جلوی اهرم دنده را آپشن محسوب کرده، که شما با تعجب از سانروف و شیشه برقی و آیینه برقی و کولر یاد کردین، باعث تعجبه برام.

    2. علی شیرعلی بیک می گوید

      سلام/ به من یاد دادند در مقابل شما فقط سکوت کنم. انشاالله که قشر نخبه جامعه هستید

      1. محمد مولايي می گوید

        دوست عزیز من نه از این ماشی دارم و نه قصد خرید دارم ولی کاملا مشخصه که مغرضانه قضاوت کردید. چرا می گید جنس داشبورد از ته مانده مواد ضایعاتی است من چند بار در آفرود همراه یکی از دوستان بودم واقعا به این بدی نیست حداقل از محصولات داخلی خیلی بهتره یا اینکه میگید نشستن روی صندلی لندمارک مثل آسفالته و مشکل ستون فقرات میاره من خودم سمند دارم در نرمی و راحتی مبلمان اگر از سمند سرتر نباشه پایین تر نیست چنین ادبیاتی در شأن تخصص شما و مخاطبان سایت نیست یا اونجا که گفتید ماشین زنگ میزنه ( که خیلی جای تعجب داره) لطف کنید جهت اثبات حرفتان عکسی از زنگ زدگی در لندمارک بگذارید تا ما هم ببینیم.
        زیاده گویی نمی کنم دوست بزرگوار وظیفه شما گفتن مشاهدات از خودروهاست نه اینکه مثل دلالها خودرویی را ستایش یا سرکوب کنید امیدوارم دیگر شاهد چنین ارزیابیهای مغرضانه ای در چرخان عزیز نباشیم

        1. ناشناس می گوید

          من دارم، با پول یه پژو پارس مدل نودو سه لندمارک خریدم، و اتفاقا پژوپارس هم دارم، یک هفته سوار لندمارک شو عمرا دیگه سوارقوطی حلبی های ایران بشی، برخی ایرادات ک گرفته شده درسته عزیز اما اونقدر اغراق کردن که واقعا مغرضانه بنظر میرسه، قبل اینم کاپرا داشتم که میشه گفت وانت لندمارکه، باهاش زدم ب یه سمند،بخدا سمند پاشید تا ستون من یه سپرجلو عوض کردم و یه سرگلگیر قلمگیری،ضمنا بامقایسه با خودروهای شاسی هم قیمتش ازهمه بلندتر،ازهمه جادارتر،ازهمه قویتر،هزینه تعمیرش ازهمه کمتر و ازهمه پرابهت تره،ضمن اینکه فورویل هم هست و واقعا خوردوی آفروده

    3. هیشکی می گوید

      بهترین آپشنی که به ذهنت رسید سانروف و شیشه‌برقی بود استاد؟؟
      این نکنته‌رم اشاره کنم که طراح خوب و بااستعداد از تعداد شن‌های بیابون بیشتره تو این کشور، منتها به دلایلی کاملا مشخص( که احتمالا فقط شما ازش آگاه نیستی ) هیچوقت فرصت عمل در صنعت خودروسازی بهشون داده نخواهد شد.
      کافیه یه نگاه کوچیک به طراحان شرکت‌های مطرح مثل فراری یا بی‌ام‌دابلیو بندازی تا خیل طراحان ایرانی نظرتو جلب کنه.

    4. شاهین می گوید

      دوست عزیز با نظرتون کاملا موافقم…نویسنده این مطلب تا تونسته عقده های شخصی خودش رو در نوک قلم با فشار بیرون ریخته.
      ایشان اگر دلسوز صنعت خودروسازی این مملکت هست، عوض به سُخره گرفتن انتخاب مردم بیچاره، باید طرحی یا پیشنهادی بده و اینجوری طراوشات ذهنی خودش رو بیرون نریزه….ممنون از انتقاد بجائی که فرمودید

    5. ناشناس می گوید

      حرف حساب

    6. غزل می گوید

      واقعا ممنون که وقت گذاشتی هفت سال پیش این همه نوشتی واسه صاحب این سایت
      واقعااااااا مسخره بود این مدل تشریح که کاملا احساسی بود
      ای کاش حداقل یه مزیت هم میگفتی
      دلمون خوش میشد بدبینی و مداخله شخصی و نظر شخصی نبوده

  7. سهیل می گوید

    مهندس مکانیک بزرگوار و با سواد و این کاره:
    هر ماشینی ضعف و قوت خودشو داره و باید اونو با ماشینهایی با تراز خودش مقایسه کرد و البته با در نظر گرفتن پولی که واسش میدی.
    شما بگو تو قیمت لند مارک چه ماشینی بخریم که از لند مارک سرتر و با کیفیت باشه.

    1. محسن می گوید

      سوزوکی ویتارا

  8. سایا می گوید

    باسلام من خودم یکی دارم قبلا رونیز داشتم درسته به پای رونیز در قدرت واستحکام نمیرسه ولی زیاد هم کم نداره درآفرود عملکرد خوبی دیدم ازش وقدرت خوب ومعقولی از خود نشون میده اما در باره افت قیمت با شما موافقم ممنون

  9. امین می گوید

    سلام مقاله رو خوندم و فقط یک برداشت کردم
    این که نویسنده به عمد این مقاله رو جهت کوبیدن این ماشین نوشته و تفاسیری که شده، کاملا برعکس حرفهایی هست که دارندگان این خودرو بیان میکنند.
    تاسف برای نویسنده

  10. بهروز می گوید

    من یک سال هست که لندمارک دارم . یه شاسی بلند نه , یه سدان به من معرفی کنید که با تمام ظرفیت سرنشین و بار و باربند در گرمای تیر و مرداد استان های جنوبی در مسیرهای سربالایی با کولر روشن در نهایت خنک کنندگی در حرکت باشه و کوچکترین تغییر دمایی در امپر اب دیده نشه ؟ من نگران افت قیمت این ماشین نیستم و با همین آگاهی هم خرید کردم . مشابه نرمی هیدرولیک فرمان این ماشین رو در هم قیمتها بیارید . لوازم داخل و پلاستیک ضعیف رو میپذیرم ولی استفاده از اشغال دیگه نه ! مغرضانه نقد نکنید . شما هرگز با این خودرو بنزین تمام نمیکنید . امتحان کنید و ببینید . در مورد صدای موتور در کابین هم ممکنه خودروی تست شده ایراد داشته چون آزار دهنده نیست . اتفاقا در شتابگیری دنده سه صدای قدرت موتور خیلی هم لذتبخشه . همچنین سیستم دیجیتال تهویه هوا . و قسمت بار در عقب که واقعا بی نظیره

  11. اردلان می گوید

    من اولین باری کە این ماشین را دیدم مات و مبهوت زیبایی و ابهتش شدم نیم ساعت از دور نگاهش کردم و منتظر ماندم تا رانندەاش بیاید از راننده سوالاتی در باره ماشین پرسیدم که خیلی ازش راضی بود.
    وقتی نویسنده محترم می نویسد ( این ماشین چیزی به نام زیبایی ندارد) پس آنچه مرا مجذوب این ماشین کرد چه بود !!!
    احساس می کنم بقیه قضاوتش هم مثل زیبایی آن مبنای درستی ندارد.
    انتخابم را نهایی کردەام ان شاء الله ظرف چند روز آینده اقدام به خرید آن خواهم کرد.

  12. ناشناس می گوید

    دوستان عزیز من هم این ماشینو یک سال و اندی هست که دارم ۲۴۰۰۰ تا رفتم آفرود خیلی خوبی داره و فرمان نرم به نسبت موتور و تکنولوژی ساخت قدیمی شتاب مناسب ولی در کل شتاب کمی داره . آپشناشم کم نیست اتفاقا سانروف – شیشه های برقی – تنظیم ارتفاع نور از داخل برقی – مانیتور بزرگ فابریک – ایموبلایزر – سنسور دنده عقب استاندارد و دوربین عقب سفارشی در نمایندگی با این پول به نسبت تولید داخلیا فکر کنم کافی باشه شما فقط شاسی و متعلقات موتور این ماشینو حساب کنی به نسبت داخلی باید قیمتش بالای ۱۵۰ باشه رونیز هم که میگید هیچی نداره ماشین که نعش کش نسیت فقط راه بره واسه دلخوشی رونیز حتی بعضی مدلاش abs هم نداره یا ایربگ نداره من که ازش راضیم خداییش به نسبت قیمت خودرو در ایران بهترین انتخابه از قیافشم خیلی خوشم میاد مخصوصا نمای جلو دیگه این چیزا سلیقه هست حالا شما نیسان جوک رو نگاه کن باهاش یه مقایسه بکن بی زحمت ولی چون همه برند گرا هستن حتی به نمونه زشت یه برند هم اینو نمی خوان بگن میگن عاله خیلی

  13. عرفان می گوید

    دوستان گرامی هراسون نشید. به این مدل نقد نوشتن میگن نقد معکوس. نقد معکوس نقدیست که توش عامدانه نق زده میشه به طوری که مخاطب مطلب قشنگ متوجه شه داره نق زده میشه. پس از خواندن چنین نقدی مخاطب به این نتیجه میرسه که “ای بابا بی معرفتا رو ببین پشت سر دختر مردم حرف دراوردن” و روحیه جوانمردانگیش ترغیب میشه تا بره بخره همون کالایی که بهش حمله شده رو.
    نقد معکوس باید ادبیاتی بچهگانه تندخو و بهانه جویانه داشته باشه تا مخاطب در هنگام خواندنش متوجه غرض ورزی نویسنده بشه.
    شما مخاطبین گرامی از این بازی ها نخورید.
    خرید ماشین و تحقیق در مورد آن از پشت مونیتور نمیشه. تنبلی نکنید. اگر واقعا طالب یک خودرو هستید پاشید برید توی خیابون استین بالا بزنید برید تعمیرکارش رو ببینید.کنار خیابون بزنید روی ترمز مصرف کننده اش رو ببینید. به فضای نت اکتفا نکنید برای تحقیی من خودم شرح نویس بودم برای سایتی نویسنده این مطلب رو درک میکنم.

  14. Arash می گوید

    اتفاقا خیلی ماشین پرقدرتیه و خیلی ماشین زیباییه و باکلاسیه بدرد همه جاهم میخوره خیلی بهتر از این لیفانx80و بوستورن هستش ک میری ۱۰۰میلیون میدی واسش
    تو اپارات برید ببینید چطو لندمارک هشتاد تمنی هایلوکس خداتمنیو میکشه
    من ک میخوام لندماکر بخرم

    والا

    1. ناشناس می گوید

      اون هایلوکس تک دف بود عزیز

  15. Arash می گوید

    اتفاقا خیلی ماشین پرقدرتیه و خیلی ماشین زیباییه و باکلاسیه بدرد همه جاهم میخوره خیلی بهتر از این لیفانx80و بوستورن هستش ک میری ۱۰۰میلیون میدی واسش
    تو اپارات برید ببینید چطو لندمارک هشتاد تمنی هایلوکس خداتمنیو میکشه
    من ک میخوام لندماکر بخرم

    والا

  16. بهزاد می گوید

    سلام به همه دوستان کاربلد
    اگر از کیفیت پایین و اصطحلاک بالا یا افت قیمت زیاد خورو نگران هستیم
    آیا به صلاحه که یک خودرو به نسبت باکیفیت کم کار چند ساله بخریم؟؟

  17. رضا می گوید

    سلام ماشین پر ابهت و زیباییه مخصوصا اسپرتش کنی غولیه برا خودش
    من که کارم اکتشاف معدنه برام عالیه به کارام میرسم الباقی پولمم صرف کارم میکنم
    ماشین بسیار سرتری از تولیدات داخله دهها برابر بهتر از لگن های ایرانیه و بسیار امن تر

  18. مصطفى. صديق می گوید

    سلام. من لندمارک رو با قیمّت ٨٠ میلیون و ساخت شرکت بهمن موتور با موتور قدرتمند ٢۴٠٠ رو هوا میزنم. از لندکروز ٧٠٠ تومنى چیزى کم نداره

  19. سجاد قوچان می گوید

    اشغال ب تمام معنا حیف پولتون دادم مث سگ پشیمون شدم

  20. سجاد قوچان می گوید

    ن قیفه ن کیفیت قطعات اشغال ب تمام معنا

  21. ناشناس می گوید

    نسبت ب قیمتش خییبلی عااالیه…

  22. ماشین باز می گوید

    واقعابرانویسنده بیسواداین مطلب متاسفم…اولین ماشینم زانتیابودکه واقعانرمه وماشین بعدیم s5دنده گرفتم که بعدازچندماه خوردتوذوقم وبه واسطه یکی ازدوستان که لندمارک گرفته بودبااین خودرواشناشدم که دربرخورداول ازکناردیدم شیفته زیباییش شدم ومشتاق شدم یه دورباهاش بزنم وبعدازچندروزباقیمت مناسب یکی خرید وبعدادوسال همچنان عاشقشم بدون کوچکترین خرجی یک هیولای فوق الاده نرم وقوی سوارم .ماشین باکلاس سوارم ولی خرجش ازپرایدکمتره..لنت ترمزش۳۰تومنه..تمام قطعاتش فوق ارزونه..صندلیش خیلی نرم وعالیه..تنهامشکل این ماشین مقایسه اون بالندکروزه که هیچ ربطی به هم ندارن..شماباکدوم سواری میت نی ۵نفرمسافربزنی با۸۰۰کیلوبار..

  23. محمد می گوید

    باسلام.عحبا …حیرتا….بعنوان یک مهندس مکانیک و یک راننده پایه یکم خواستم عرضی کنم خدمتتون جناب شما که لند مارک و اینجوری سیبل کردی و شلیک کردی.فرض محال که درست بفرمایید اما چرا در مقایسه نکردی با تیبا؟یا حتی پارس tu5؟زانتیا تو کشوری که تولید شده کم ترین امتیاز کیفیت رو بخودش اختصاص داده اما تو کشور ما هنوزم خیلیا از،کیفتش میگن.لند مارکم. عین زانتیا…….

  24. رضا می گوید

    باور کن این یارو مقاله نویسه از بیرون لند مارک رو قضاوت میکنه اصلا روی صندلیش هم نشنسته من با هر ماشین دوهزار چهارصد بگی کل میندازم دو صندلیها انگار کانپه سه ماشین یک لاستیک پهن بندازی زیرش قیافه ماشین درست میشه و اینکه از خیلی تمام ماشینهای چینی سره نمیگم ژاپنی المانی یا حتی کره ای اما تمام چینی ها

  25. همایون می گوید

    نگارنده عزیز و نسبتا بیسواد باید خدمتتون عارض بشم که با قیمت زیر ۱۰۰ میلیون بجز وانت ها در ایران اصلا یک خودرو شاسی بلند واقعی صفر کیلومتر نمیتوان پیدا کرد و لند مارک یه خودرو دو دف واقعی با قابلیت های افرود هستش.نباید یه خودرو زیر ۱۰۰ میلون تومان و با خودرو های ۶۰۰ میلیونی قیاس کرد

    1. سعید می گوید

      ما که نداریم بنابر این نظری هم نداریم.هیچ کس هم نخواست که نظر بدیم.همین.هر کی هم داره سوارش بشه لذت ببره

    2. سعید می گوید

      ما که نداریم بنابر این نظری هم نداریم.هیچ کس هم نخواست که نظر بدیم.همین.هر کی هم داره سوارش بشه لذت ببره

  26. علی می گوید

    ضمن سلام و عرض ادب،
    خدمت همه دوستانی که شک دارند این ماشین رو بخرند و یا علاقه دارند در مورد این ماشین بدونن، باید عرض کنم، من حدود ۲ سال هست که این ماشین رو دارم،
    اول از هر چیز باید بگم، اینکه شما قبل از این ماشین، چی سوار میشدید خیلی مهمه. برای مثال شما بعد از LX 570 سوار لندمارک بشید که آخه … پس این آیتم خیلی مهه،
    دوم اینکه باید دیددر ازای چقدر پول په انتظاری دارید. همه میدونیم که بازار ماشین تو ایران چه شرایطی رو داره، پس همگی باید نسبت به شرایط فعلی نظر بدیم، وگرنه همه میدونیم که سیلورادو ماشین خیلی خوبیه.
    در شرایط فعلی ، به نسبت پولی که میدید، شما سوار یک ماشین SUV با امکانات اولیه هستید.
    من تجربه حدود ۴۰ هزار کیلیومتر رانندگی رو عرض میکنم،
    سواری نرم(شاسی بلند سوارها حتما میدونن که منتظر نرمی سدان نباید باشن)
    شتاب معمولی
    صدای موتور زیاد
    قدرت واقعاً عالی (فراموش نکنید قدرت ۱۲۸ اسب بخار در دور موتور ۲۵۰۰)
    راجع به قدرت بگم، تو نیم متر برف، رود خانه، تپه های گلی شیب دار، همه رو رفتم، عاااالی بود. واقعا بیشتر از انتطار بود.
    سرعت راحت تا ۱۶۰ ولی خطرناک، شما کاین هم بخرید تو جاده های کشور و با استاندارد ما، خطرناک
    سیستم صوتی خوب
    بسیار جادار و مناسب برای مسافرت.
    قبل از این ویتارا تیپ ۵ داشتم، غیر از صدای موتور که تو ویتارا کمتر بود، در باقی موارد، لندمارک یا مشابه آن بود و یا بهتر.
    هرکدوم از دوستان هم خواستند ریپلی کنن، من در خدمتم.
    به نظر تو رنج ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومن بهترین گزینه هست( با توجه به گزینه ۴WD بودن)

    1. سعید می گوید

      صدای موتور تا چه حد زیاده

    2. فرخ می گوید

      وضعیت لوازم یدکی این خودرو چطوره؟ هم بدنه هم موتوری و فنی

    3. محسن می گوید

      سلام هنوز لندمارک رو دارید.؟؟
      اگر دارید فقط یه پیامک به من بدید تا اگر امکانش هست مزاحمتون بشم و چندتا مشورت بگیرم۰۹۱۲۲۴۳۷۱۹۵

    4. سبحان می گوید

      من بین ویتارا دنده ای و این به شک افتادم برای بیراهه نوردی میخوام آفرود سنگین نمیرم اما جاده خاکی زیاد میرم زیر بندی ویتارا قوی تره یا این؟

  27. ناشناس می گوید

    این ماشین ازماشینهای ایرانی خیلی بهتره حداقل مقدارآهنش بیشترکه بخای به عنوان ضایعات بفروشی

  28. قلیدون می گوید

    صد در صد ماشین خوبیه فقط نمیدونم که چرا صاحابش دیگه تولید نمیکنه :کی جوابشو بلده یاروکنه ما رو هم از شک و دودلی در بیاره

  29. بهروز می گوید

    سلام مقاله رو خوندم و فقط یک برداشت کردم
    این که نویسنده به عمد این مقاله رو جهت کوبیدن این ماشین نوشته است
    خدایی ماشین به این زیبایی من ندیده بودم توی این رنج قیمتی ولی نویسنده زیبایی ماشین را زیر سوال میبرد

  30. Javamoranof می گوید

    سلام.اینقدر نظرات موافق و مخالف زیاد بود که من به عنوان یک خریدار سر دوراهی موندم.لطفا یک راهنمایی درست بفرمایند دوستانی که لند مارک داشتن.

  31. ابوالفضل موسوی می گوید

    من پیکاپ نیسان داشتم.اونو فروختم و لندمارک خریدم.از انتخابم خیلی رازی هستم.از هر نظر نسبت به نیسان رونیز و پیکاپ سرتر است.قدرت خداقل ۱۵ درصد قوی تر.مصرف ۲۰ درصد کمتر از پیکاپ.نرمتر از پیکاپ است.تنها برتری نیسان به لندمارک ژاپنی بودن نیسان است.البته اگر تا به حال نیسان تعمییر نشده باشد و همه چیش فابریک باشد

  32. علی می گوید

    انصافا دلت خیلی پر بوده! چی نوشتی واسه خودت! حالا معایب پراید رو لیست کن بینم چیزی از حرفای بد و زننده ت رو گذاشتی! مرد حسابی چی فکر کردی با خودت!

    1. علی شیرعلی بیک می گوید

      سلام، ما با کمپانی این خودرو مشکل داریم. عزیز من چون شما این ماشین و خریدین، دلیل بر بی نقص بودن ش نیست. همینگونه رفتار می کنیم که اوضاع بازار خودرو اینجوری شده.

  33. عبدالله مهاجر می گوید

    سلام
    هر ماشینی عیبها و حسن هایی داره در مقام مقایسه هر کس بسته به نیازش و توان مالی که داره انتخاب می کنه
    من ۴ سال پیشش خریدم
    خیلی راضی هستم چون دنبال زیبایی و آپشن نبودم
    فوق العاده جاداره
    پرقدرته
    نرمه
    توی جاده هم قابل قبوله
    با این قیمت ماشین مشابهی اصلا نمیتونید پیدا کنید
    مقاله بسیار مغرضانه و حتی دور از ادب نوشته شده و توهین به کسانی است که این ماشین را انتخاب کردند

    1. علی شیرعلی بیک می گوید

      سلام، توهین؟؟؟ خداقوت

  34. ناشناس می گوید

    اقا کیفیتا رو ول کنید بگید کجا کاراشو باید کرد کدوم نمایندگی

  35. ناشناس می گوید

    ایلهانه‌‌ترین تحلیل عمرم را از یک موضوع کاملاً تخصصی خوندم، مشخصاً نویسنده اساساً نه قدرت تشخیص درستی داشته و نه آشنایی و درک دقیقی از مفهوم تحلیل خودرو داره، از طرفی حتی ادبیات ضعیفی هم در انتقال مطلب داره… آقای محترم اگه قصد داری ادای منقدین بزرگ را دربیاری ایرادی نداره ولی یه خرده علم و دانش را از چیزهایی که می‌خوای راجع بهشون نظر بدی بالا ببر… سالهای ۵۰ هم وقتی خودروهای ژاپنی وارد بازار ایران شدن، امثال شما شروع کردن به ایراد گرفتن و دلیل واهی آوردن که ژاپن خودرو ساز نیست و هزار و یک موضوع الکی، وقتی کره ماشینهایش را به بازار ایران فرستاد هم همینطور، تکنولوژی و صنعت یک موضوع کاملاً وارداتی و سیاله که هر کشوری با پول و امکانات میتونه اون را بدست بیاره… وقتی چین بزرگترین خودروسازی‌های دنیا را می‌خره و بالاترین تخصص دنیا را داره به استخدام خودش درمیاره یعنی توان پاسخ‌گویی به هر ذائقه‌ای را در خودش بوجود میاره،…. تحلیل تخصصی باید منطبق بر ذائقه و بودجه و امکانات در مقابل دریافت خدمات باشه…. اصل فهمیدی چه چیزی را با چه چیزی مقایسه و تحلیل کنی؟؟؟ این فضای مجازی هم فرصتی شده برای حضور متخصصان فیک و بی‌اطلاع که فقط دوست دارن حرف مفت بزنن و تحلیل آبکی ارائه بدن… فکر می‌کنی این نظر در خصوص شما چطور باشه؟؟ دقیقاً مثل نظر شما راجع به خودروهاست.

    1. علی شیرعلی بیک می گوید

      سلام، موفق باشید

  36. احمد می گوید

    پراید هم باشه قبوله

  37. قلیدون می گوید

    اگه تو سایتای مختلف برسی کنید مثل شیپور .باما . دیوار . متوجه میشید که چپ کرده این ماشین بسیار زیاد شده و روز به روز هم اگهی فروش چپ شده این ماشین بیشتر میشه . هر کی هم فروشنده هست قصد مهاجرت داره، تولید هم که دیگه نداره ، کاملآ معلومه که با چه فاجعه ای طرف هستیم، اگه خوب بود که حالا حالاها باید کارخونه به تولید ادامه میداد.؟!!؟

  38. ناشناس می گوید

    سلام
    من با نظر شما کاملا مخالفم من این ماشین را دارم داشبوردش از مواد ضایعاتی نیست و اصلا خشک نیست شما این ماشین را دارید ؟اگه داشتید این حرفا رو نمیزدید واگذار هم ندارید با آگاهی حرف بزنید

  39. ارسام می گوید

    واقعا برای نویسنده ی این مقاله متاسفام.
    به نظر شما هشتاد ملیون چه ماشین دو دفرنسیال شاسی بلند که قابلیت افرود داشته باشه بخریم

  40. ford می گوید

    هر کی خوب پاشه یه مقالع یه نظر بده بیشتر از این نمیشه این حرف کاملا درسته هر چه قدر پول بدی اش میخوری دوست من خودت میگی خودرویی ۸۰ میلیون حالا کار ندارم الان چقدر قیمت داره پس نباید توقع لندکروز ۲۰۱۹ یا لوکس ترش لکسوس lx570 داشته باشی چون اون ۱۰ میلیارد هست و این ۸۰ میلیون یعد هم خیلی زشته علکی حرف درمیاری بدنه زنگ میزنه میپوسه ماشینی که کلا سه سال امده اخه کجا میپوسه اهن تو سه سال زیر دریا نمیپوسه بعد شما میگی ماشینی که ۶ماه امدی میپوسه اما حرفی که زدم هر چقدر پول بدی اش میخوری منظورم این بود حر جا نیاید بگید چینیه اشغال بعد نوشته من میخوای بگید من واقع بین نیستم اما اگه خودتون واقع بین بودین خودروهای بروز ساخت چین از بروزترین تکنولوژی ها که برای بازار روشیه امریکا استرالیا … هست که از نظر ابعاد قدرت دقیقا دو برابر لندکروز هست نام نمیبرید ذهنیت مردم به لندمارک خلاصه کردید اما تمام واقعیت این وارد کننده های ایران میرن بی کیفیت ترین خودرو سفارش میدن میارن چرا هاوال h9 که سر تر از پرادو هست ۱۰۰ تا اوردن جلوشوگرفتن که برای بازار ایران هم نیست به ۳۰ کشور بیشتر صادر میشه یا خودرویی مثل baic bj90 و honggi ls5 از اینا صحبت کنید که چهار چرخ متحرک سیستمش ۴ماتیک هست که بنز هست موتور ۸سیلندر v بنز گیربگس بنز کابین بنز و ۱۹ درصد سهام شرکت برای بنز و این دو شرکت شراکتی کار و این خودرو قدرت موتورش دو برابر لندکروز هست خواهشت از برندای نامدار چین صحبت شه که از موتورهای ۶و۸و۱۲ سیلندر استفاده میشه نه لندمارک تمام شرکت های بزذگ با چین شراکت دارن فورد شورولت تویوتا نیسان بنز رنو پژو… و الان بیشتر خط تولید کشورهای ژاپن امریکا موتورهای دیزل مثل کاترپیلار کامینز و یا شرکت های خودرو امریکا ژاپن المان در چین هست و فقط به خاطر دقت بالا که تو عمر استقامت فنی تاثیر میزاره اما تاجر های ایران جنس درجه ده میارن داستانش یه چیز دیگست لندمارک تو یه کشور مثل ایران با یه کیفیت تو یه کشور دیگه با یه کیفیت دیگه پس چین مقصر نیست این ایران که همیشه میخواد جنس اشغال بده دست مصرف کننده هاش

  41. علی بابا می گوید

    سلام دوستان من که نتیجه گرفتم مصرف کننده ها راضی هستن و خلاصه نظر مثبت به این ماشین دارم

  42. رضا می گوید

    این ماشینو من ۴ ساله دارم البته واسه من داشبرد جدیده
    مصرف سوختش تو جاده ۹لیتر تو شهر ۱۱ لیتر
    لاستیکاش درسته برا این ماشین کوچیکه اونم میشه عوض کرد لاستیک سایز بزرگ یا افرودی انداخت ۱۰۰درصد اون ادمایی این ماشینو میخرن که باهاش برن افرود نه دور دور کردن تو شهر یه افرودر هم همون اول لاستیکاشو عوض میکنه گل MT میندازه
    صندلی هاش هم درسته عین بنز نیس ولی خیلی خیلی بهتر از خودروهای داخلی اهم از دنا پارس سمند هس
    راحتیش نرمیش عین یه سواریه
    جادار بودنش واقعا عالیه
    ارتفاع از سطح زمین یه مزیته نه عیب
    صدای موتور که گفتین گوشتونو کر میکنه من تا حالا چن سری برام اتفاق افتاده که فک کردم ماشین خاموشه صدای موتور هم خیلی خیلی کم میاد خیلی کم تر از خودروهای داخلی
    یه مزیت عالی هم که داره فراوان بودن قطعاتشه همه جا هس
    زیبایش هم مونده به سلیقه شخصی
    تولیدش هم چون تو داخلش کشور منتاژ شده و حجم موتورش بالای ۲۰۰۰ سی‌سی هس برا همون ایستاده چون تو سال ۹۵ به صفرش بخاطر حجم موتورش شماره نمیدادن
    چون من یکی ازخریداران لندمارکم تعریف نمیکنما همینیکه هس میگم البته اگه شما پولتون زیاده برین لندکروز یا پرادو بخرین نه لندمارک

  43. Reza90 می گوید

    برادر من عزیزمن اولا درباره خودرویی که سوار نشدی نمیدونی چیه حرف نزن دوما ۱۲۸ اسب بخار در دور ۲۵۰۰ داره مگه خودروهای دیگه رو تو دور ۲۵۰۰ میگن چقدر توانش هس؟
    دوستان عزیز هر کس میخواد اطلاعات دقیقتری در مورد این خودرو بدونه به سایت لندمارک وان کار مراجعه کنه
    درضمن من لندمارک هم ندارم

  44. احسان می گوید

    من اولین بار تو خیابون دیدم یک ماشین قلدر و هیکل با شتابی عالی از ماشین ها سبقت اول فکرکردم پرادوِ اسمشو برداشتم دیدم لندمارک بود، ظاهرش اتفاقا خیلی قشنگه، یعنی از سمند و پژو و دنا و… گاری های داخلی زشت تره که به خورد ملت میدن؟!؟! یعنی از گاری های داخلی که نه امنیت داره نه کیفیت نه ظاهر هم بدتره؟! وقتی قیمت لندمارکو فهمیدم دیدم واقعااااااا عالیه به نصبت قیمتش و قطعا بجای اینکه پول بدم یک دنا بخرم اینو میخرم،این متن ها فقطجنبه تخریبی داره، جوری نوشته متریال داخلی فلان و… انگار داخل گاری های داخلی از چرم بز ساخته شده!!!! به شعور ملت توهین نکنید با این اراجیف، با پول یک دنا بهت ماشین لندمارک میدن که هم قد پرادو، موتور میتسوبیشی روشه، دو دیفرانسیل ماشین هیکل و قلدر و با توجه به قیمتش زیبا، فقط چهار حلقه لاستیک پهن بنداز تمومه

  45. احسان می گوید

    غرض از سر و روی این متن میباره دوست عزیز درباره ماشین یک میلیاردی صحبت نمیکنی، به قیمت توجه کن، هر چیزیو با توجه به پولی که پرداخت میکنی بسنج، اتفاقا من اولین بار که لندمارکو تو خیابون دیدم اصلا نمیشناختمش ولی نظر منو کامل جلب کرد،اینقدر هیکل بود و با لاستیک های پرادویی که انداخته بود خوشگل شده بود و شتاب فوق العاده ش، مثلا یک ماشین سوار مثلا مزدا ۳، طرف پاشو رو گاز گذاشت مثل باد از همه ماشین ها سبقت گرفت، من فکر کردم ماشین ژاپنی یا کره ایه، دنبالش رفتم و اسمشو برداشتم دیدم لندمارکه و اینقدر خوشم اومده که حتماااا میخرمش، ظاهرش و سرعتش و شتابش عالی بود، امکاناتشم عالیه دو دیفرانسیل موتور میتسوبیشی بوده که همچین شتابی داشته،جا دار محکم قلدر، قطعااااا از گاری های داخلی بهتره، من ۲۰۷ دارم که از سربالاییه دم در خونمون جون نداره بره بالا

  46. ناشناس می گوید

    خب بدبخت نفهم چرا بیخود مردمو گول حرفات میزنی
    اگه اشتباه نکنم تو نماینده ماشینای ایرانی مث پراید قوطی کبریت هستی و از این ماشین اینقد با حرس گفتی ک منی ک این ماشینو دارم باورم داشت میشد!!!
    این ماشین برا خدش تو جاده ابهتی داره
    پراید دنده سه رو دسنداز پرواز میکنه!!!!
    این ماشینو با این قیمت کجا میشه گیر اورد ولی با این قیمت قابل مقایسه با هایلوکسه فیلمشم موجوده تو اپارات.
    چراقای این ماشین به صدتا ماشین ایرانی می ارزه بقیش بماند…!
    داشبورد ک میگیی داشبورد جدیدش خیلی خوب و قشنگه.
    صندلیاش جمع شه تو کدوم ماشیین ایرانی ۹نفر جا میشه
    پس انقد حرف مفت نزن و بجای این چرتو پرتا ی ماشین قابل مقایسه با اینو بگو ……!
    هه..!!
    اگه تونستی…!!!!

  47. Asa می گوید

    من زانتیا دارم،به نظرتون بفروشم اینو بخرم؟

  48. علی می گوید

    سلام اگر کسی لند مارک داره میخاه بفروشه من با رانا معاوضه می کنم… ول این بنده خدا بکنین حالا یه چیزی گفته.. توهم خودتو ناراحت نکن خالو

  49. ناشناس می گوید

    خاک تو سر بعضی از دلالان ایرانی که به جای وارد کردن
    خودروی با گیفیت چینی میرن بی گیفیت شو میارن
    از خودمون شروع کنیم
    ایران حتی نمی تونه مثل ماشین های بی گیفیت چینی بسازه بد میگه ماشین های بی گیفیت چینی
    خونتونو ببندید

  50. سالی می گوید

    گربه دستش به گوشت نمیرسید، میگفت ؛پیف پیف بو میده
    پیکان سفید یخچالی خودت رو بچسب ببم جان ،اینا برای دهنت کلفته

  51. وحید می گوید

    افرادی که ماشین چینی دارن خیلی خیلی از ماشینشون تعریف میکنن . میترسین از افت قیمتش ؟ چه زود ناراحت میشید … حرف حق تلخه ‌ .

  52. بهرام می گوید

    سلام دوستان بهرامم
    من جهار ساله لندمارک ۹۳ دارم خیلی عالی ادم احساس میکنه داره ماسین سوار میشه من در کل راضیم خیلی از ایراداش ففط یکم خشکه اونم برا افرد این کارو کردن ک جواب بده برا اون کار ی ایرادش اینه که بخوای تزییناتش کنی نیس خیلی کمه
    قدرتش خیلی بیشتره تو جاده نمیمونی فضای دید کابین ایستحکام خود ماشین محکمه استحلاکش کمه اصلن نداره قطعهاتش پر
    در مقایسه باماشینای همتراز خیلی سر هس من دیدم

  53. بهرام می گوید

    سلام دوستان بهرامم
    من چهار ساله لندمارک ۹۳ دارم خیلی عالی ادم احساس میکنم داره ماشین سوار میشه من در کل راضیم خیلی از ایرادش فقط یکم خشکه اونم برا افرد این کارو کردن ک جواب بده برا اون کار ی ایرادش اینه که بخوای تزییناتش کنی نیس خیلی کمه
    قدرتش خیلی بیشتره تو جاده نمیمونی فضای دید کابین ایستحکام خود ماشین محکمه استحلاکش کمه اصلن نداره قطعهاتش پر
    در مقایسه باماشینای همتراز خیلی سر هس من دیدم

  54. ناشناس می گوید

    سلام ..والله من لند مارک دارم دو سال سوار میشم ..فقط لاستیک های فابریکی به درد نمیخوره لاستیک آمریکایی انداختم زمین تا آسمان رخ ماشین عوض شده با ۱۱ نفر سر نشین به راحتی مسافرت ۴ ساعته داشتیم کولر عالی بخاری عالی در ضمن شاستی لند مارک همان هایلوکس اصلا فرق نداره بسیار زیر بندی قوی داره حتی از رونیز قوی تره در کل نسبت به پولی که میدی خیلی ماشین خوبیه ..ورق بدنه هم خیلی ضخیم هست برای خانواده ۶ یا ۸ نفره بهترین گزینه است هست …ایمنی این ماشین فوق العاده است کلا تیرآهن هست زیر سپر عقب جلو فقط روکش بقیه آهن من که خیلی خیلی راضیم …تو برف هایما و جک موندن ولی ما جفت دفر کردیم سبک خیلی راحت رفتیم ..دیگه از یه شاستی چی میخواد…مشکی هم از همه قشنگتره…

  55. ناشناس می گوید

    سلام به همه . ماشین فقط تیبا .
    تیبا.رادوگانه دستی کنید تا ۶۰ هزارتا باش راه برید بعد از ۶۰ تا بفروشید نو بخرید

  56. ناشناس می گوید

    سلام .. واقعا لندمارک خیلی خودروی خوب و زیبایی هست من باهاش رانندگی کردم اصلا خستگی نداره .. موتور پرقدرت .. محکم .. هیکل بزرگ و خفن با هزینه کم

  57. ناشناس می گوید

    دوستان گول این کامنت ها را نخورید که غالبا هدفمند نوشته شده، چه تعریف چه نقد. برید از نزدیک چندتا ماشین سوار شید تا تجربه شخصی شما شکل بگیره. من رفتم دو تا لندمارک را تست کنم، اولین نقطه قوتی که به چشمم خورد، استحکام درب ها و بدنه بود( منهای درب عقب)، بعد جا داری اتاق ولی وقتی روشن کردم و باهش روندم خورد توی ذوقم! فرمون که مثل اکثر چینی های کیفیت پایین، بیش از حد شل بود، دوم صدای زیاد موتور، سوم صدای زیاد گیربکس، چهارم ترمز های ضعیف، چون از این ماشین گشتاور میخوان، شتابش خیلی کم هست که البته من باهش مشکل نداشتم بلکه با اجبار به دنده کشی سریع و پی در پی اون مشکل داشتم. به هرحال من از خرید لندمارک زیر ۱۰۰ هزار کار کرد به قیمت دناپلاس صفر و یا تندر صفر صرفه نظر کردم.

  58. ناشناس می گوید

    بابا آخه لند مارک چیه که همه اونو دوست داشته باشن؟ لند مارک چینیه مسخره هست!

  59. ناشناس می گوید

    سلام به همگی آقا من پنج ساله لندمارک دارم خیلی هم راضی هستم قبل از اینکه بخرم کلی سایت ها و نظرات را هم دیدم تا نداشته باشین و سوارش نشین نمیدونین به شخصه خیلی عالی هس اصلن هم قصد فروشش ندارم با حجم موتور ۲.۴ لیتری مصرف پایینی داره استهلاکش نداره فقط مصرفی میخواد برین از میکانیکهای خود نمایندگی بهمن بپرسین
    برا آفرود هم خیلی عالی هس اصلن من کم ندیدم از مسیرهای صب العبور هم براحتی می‌ره من کم ندیدم
    چون زیاد رفتم میگم
    ولی باز به سلیقه ها و هم مقدار پولی که می‌دین ربط داره نسبت به وزن شتاب خوبی هم داره
    کامنت ها در سایتهای مختلف خوندم اکثریت که دارن تعریف کردن و منم خریدم و پشیمون هم نیستم مزایای های بیشتر هم دارن که مهمه نمیشه ازش گذشت. ممنونم

    1. Ganaral emargan می گوید

      سلام و احترام به همه عزیزان . من لندمارک ندارم ولی به نظر از ماشین های اشغال ایرانی بهتر هس . ۹۳ خودروسازهای ایرانی میگفتن جنس چینی آشغال هس . حالا در سال ۴۰۲ خودشون دارن وارد میکنن . جالبه قیمت هاشون هم سه برابر خودروهای ایرانی هس

    2. یاس می گوید

      سلام و احترام به همه عزیزان . من لندمارک ندارم ولی به نظر از ماشین های اشغال ایرانی بهتر هس . ۹۳ خودروسازهای ایرانی میگفتن جنس چینی آشغال هس . حالا در سال ۴۰۲ خودشون دارن وارد میکنن . جالبه قیمت هاشون هم سه برابر خودروهای ایرانی هس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.