Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با مشخصات فنی کراس‌اوور برلیانس C3 آشنا شوید!

حدود ۲ سال است که زمزمه‌هایی درباره برلیانس C3 از گروه پارس خودرو به گوش می‌رسید؛ اما هفته گذشته مراسم رونمایی و ورود خودروی کراس‌اوور برلیانس C3 به بازار سرخط خبرها بود که گروهی از مدیرعاملان و مدیران ارشد دست‌اندرکار این مراسم را اجرا کردند. 

در حال حاضر چهار خودروی برلیانس H220، H230، H320 و H330 با قیمت‌های مناسب در بازار توانسته‌اند فروش خوبی را داشته باشند.

اما مشخصات فنی این خودرو چیست؟

کشور سازنده خودروهای برلیانس چین است ولی در ایران پارس خودرو به همراه سایپا شرکت‌های خدمات دهنده برای سری‌های برلیانس هستند. این خودروی کراس‌اوور ابتدای کار قرار بود با قیمتی کمتر از ۴۰ میلیون تومان وارد بازار بشود و بتواند گزینه‌ای برای خرید اول جوانان مملکت و قشر کم‌درآمد جامعه باشد ولی در حال حاضر زمزمه‌هایی شده که قیمت آن قرار است مابین ۵۰ الی ۶۰ میلیون تومان تعیین شود.

برلیانس C3 مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری از خانواده H300 نوع BM15L با قدرت خروجی ۱۰۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر است که متصل به جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک شده و می‌تواند حداکثر سرعتی برابر ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. بسیاری از کارشناسان معتقدند این خودرو را می‌توان برادر برلیانس H320 دانست.

به علاوه تجیهزات ایمنی و رفاهی در داخل و خارج برلیانس C3 این خودرو شامل دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین در جلوی اتومبیل، سیستم ضدسرقت، ریموت مرکزی، رادیو پخش سی دی به همراه ورودی USB، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، سانروف، شیشه‌های بالابر برقی، مانیتور و دوربین عقب، چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب، تنظیم برقی به همراه گرمکن، مانیتور، ترمز ABS و EBD و سیستم تهویه برقی می‌شوند.

این خودروی مونتاژ داخل کشور با استاندارد آلایندگی یورو ۵ تولید خواهد شد و بنا به گفته مسئولان در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۵ لیتر بنزین مصرف خواهد کرد.

کدام خودروها رقیبان برلیانس C3 در بازار هستند؟

شاید بتوان گفت در حال حاضر در تیپ خودروهای کراس ساندرو استپ‌وی، لیفان X50، لیفان X60، دانگ فنگ اچ 30 کراس، چانگان CS35 و ام وی ام X22 (چری تیگو 2) می‌توانند رقیبی برای این تازه وارد باشند. به نظر شما آیا برلیانس C3 با توجه به مشخصات فنی مذکور و قیمت تقریبی ۵۰ و خورده‌ای میلیون تومانی می‌تواند جای خود را در بازار ایران باز کند و فروش خوبی داشته باشد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.