مکمل بنزین
گوناگونخبر

میتسوبیشی اکلیپس عامل خورشید گرفتگی اعلام شد!

آمریکای شمالی نخستین خورشید گرفتگی کلی خود در طول 38 سال گذشته را در 21 اوت سال 2017 میلادی تجربه خواهد کرد و همین موضوع فرصتی استثنایی برای بازاریابی محصولات میتسوبیشی است! این کمپانی به مناسبت این رخداد آسمانی یک بنر تبلیغاتی منتشر کرده و در آن خودروی Eclipse Cross را عامل اصلی خورشید گرفتگی معرفی کرده است!

Eclipse Cross میتسوبیشی یک نام معروف و البته جدید در بین محصولات این خودروساز ژاپنی است. این خودرو به جای یک کوپه اسپرت تولید شده و بین خودروهای اوتلندر و مدل ASX قرار می‌گیرد.

این مدل در قسمت جلو از طراحی X شکل اوتلندر برخوردار است؛ اما زیبایی‌های بصری آن نسبت به سایر اعضاء خانواده میتسوبیشی بهتر بوده و شاهد پیشرفت عمده‌ای هستیم. در بدنه اکلیپس کراس از خطوط تیز و تند کمی استفاده شده و ارتفاع سقف آن نسبت به سایر هم رده‌های موجود کمی بیشتر است. چراغ‌ها زاویه‌ای بوده و دو لایه مختلف، شیشه عقب آن را تشکیل می‌دهند. همه این‌ها خودروی میتسوبیشی را برای رقابت با کراس‌اوورهای مطرح بازار آماده کرده است.

در محیط داخلی اکلیپس کراس شاهد استفاده از یک سیستم سرگرمی مدرن هستیم که با استفاده از آن توان کنترل کنسول مرکزی را دارید. علاوه بر این‌ها یک نمایشگر head-up هم برای رانندگان در نظر گرفته شده تا از تکنولوژی پیشرفته آن استفاده کنند.

میتسوبیشی هنوز پیشرانه خود برای برای عرضه اکلیپس کراس در بازار آمریکا را معرفی نکرده؛ اما در اروپا این خودرو با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو و یا یک پیشرانه 2.2 لیتری توربو عرضه خواهد شد؛ که برای انتقال قدرت از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. هنوز هیچ اطلاعی از میزان قدرت پیشرانه‌های مذکور در دست نیست و ما فقط می‌دانیم که این خودرو به سیستم  AWD فعال مجهز خواهد بود.

فروش اکلیپس کراس از اوایل سال 2018 در اروپا آغاز شده و احتمالا جزئیات این محصول در جریان یک رویداد که به مناسبت خورشید گرفتگی در آمریکای شمالی برگزار خواهد شد؛ اعلام می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا