مکمل بنزین
گوناگونخبر

برند DS از پژو سیتروئن: ما می‌خواهیم عالی باشیم!

پژو سیتروئن اخیرا اعلام کرده است که تصمیم به گسترش برند ترکیبی خود با نام DS دارد و گفته می‌شود این کمپانی‌ها در تلاش هستند تا محصولاتی قابل رقابت با خودرو‌های لوکس آلمانی عرضه کنند و پژو سیتروئن مدعی شده که این کار در سال‌های آینده باعث مشهور شدن این برند خواهد شد.

2016_citroen_ds-4-crossback_official_02

مدیر عامل DS در نمایشگاه فرانکفورت موتور اعلام کرده که محصولات این کمپانی در حال حاضر چیزی بین میان‌رده و بالارده هستند:

ما در حال حاضر شرایطی عادی داریم اما می‌خواهیم بهترین باشیم؛ اگر امروز به محصولات ما نگاه کنید، خودرو‌هایی مثل DS4 و DS4 Crossback قادر به رقابت با نمونه‌های بالارده هستند. حال از لحاظ برند، ما در شرایطی عادی هستیم اما انتظار داریم تا به دلیل جاه طلبیمان در این زمینه نیز به زودی پیشرفت کنیم.

ds-divine-grille

بر اساس گفته مدیر عامل این کمپانی، مشتریان DS به اینکه خودرویی از سوی کمپانی مذکور دارند افتخار می‌کنند. البته این موضوع بیشتر در زمانی صورت خواهد گرفت که DS محصولاتی بالارده را تولید کنند.

من نمی‌دانم اما اصلاحات و اقداماتی که ما بر روی محصولات خود انجام داده‌ایم برای یک خودرو بسیار عمیق هستند. در واقع اگر شما یک DS5 جدید یا DS4 داشته باشید جایی برای خجالت کشیدن وجود ندارد و خودروی شما با اتوموبیل‌های بالارده همسان است.

البته انتظار معرفی یک محصول مجزا توسط DS را تا سال 2018 نداریم و در حال حاضر این کمپانی با همکاری پژو و سیتروئن به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اما DS همچنان سعی می‌کند تا خود را متمایز نشان دهد.

در حال حاضر سیستم انتقال قدرتی که ما بر روی DS4 قرار داده‌ایم بر روی هیچ یک از برند‌های دیگر وجود ندارد و حتی در خودرو‌هایی با مشخصات و سطح مشابه نیز شاهد چنین سیستمی نیستیم. برای مثال اگر شما یک جعبه دنده 180hp اتوماتیک دیزل می‌خواهید ما تنها کمپانی در گروه خود هستیم که آن را در رده C قرار داده‌ایم. هدف ما در زمینه تولید محصولات بالارده و عالی این است که بتوانیم به تکنولوژی پیشرفته‌تری دست یابیم و این بسیار مهم است. برای مثال ما داشبورد سری C خود را از چرم می‌سازیم و نه تنها در برند‌های عادی، بلکه در زمینه خودرو‌های عالی نیز هیچ خودرویی در سری C از این قابلیت بهره نمی‌برد.

2015-citroen-ds3-cabrio-24

DS تصمیم دارد تا سال 2020 حدود 200 فروشگاه در سرتاسر جهان ایجاد کند.

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا