Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصویر ساینا فیس لیفت برای اولین بار به صورت غیررسمی توسط سایپا منتشر شد

به تازگی و پس از اعلام سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا مبنی بر رونمایی و عرضه 3 محصول جدید شاهین، کوئیک و ساینا فیس لیفت حال این شرکت یک تصویر واضح از قسمت جلو خودرو ساینا فیس لیفت منتشر کرد. در این عکس دو دستگاه خودرو ساینا فیس لیفت وجود داشته که با توجه به بروزرسانی جدید شرکت سایپا، شاهد تغییر گرافیک چراغ ها، سپر و جلوپنجره هستیم. اما مهم ترین آپشن افزوده شده به نما جلو این خودرو چراغ روز است که باتوجه به نوع طراحی، مشخص است که با دی لایت (چراغ روز) خودرو کوئیک یکسان است. در این نمونه با اضافه شدن کروم به جلوپنجره، شاهد متحول شدن طراحی این خودرو هستیم.


سایپا هنوز به صورت رسمی تصاویری از قسمت کابین و نما عقب خودرو منتشر نکرده است ولی باتوجه به تصاویری که در فضا مجازی منتشر شده است، میتوان دید که این دو نما نیز تغییر کرده است. همچنین در سال 98 و طی بازدید وزیر دفاع از مرکز تحقیقات و توسعه شرکت سایپا، عکسی از نما کابین کوئیک فیس لیفت منتشر شد که احتمالا به علت یکسان سازی کوئیک و ساینا، این کابین بر روی ساینا فیس لیفت نیز نصب خواهد شد.

مسئله قابل پیش بینی این است که سایپا قصد دارد تا همچنان موتور 1500 سی سی 8 سوپاپه تنفس طبیعی را که با اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی، توانایی تولید 87 اسب بخار، قدرت و 128 نیوتن متر، گشتاور دارد را بر روی این خودرو نصب کند.
اما موضوعی که شاید در آینده بتوان آن را پیش بینی و یا حتی به این شرکت توصیه کرد این است که باتوجه به عرضه نمونه دیگر سایپا شاهین با موتور 16 سوپاپ احتمالا در سال 1400، این شرکت میتواند تا موتور 8 سوپاپه توربوشارژ را که در اولین سری شاهین نصب خواهد شد را در ساینا فیس لیفت نصب کند.
اما باتوجه به اخبار واصله، امکانات این خودرو نیز در تیپ های فول، افزوده شده و به امکاناتی جدید مزین شده که این امکانات به شرح ذیل است:
– مجهز شدن به نمایشگر 7 اینچی به همراه نویگیشن
– تعویض طراحی کابین و افزوده شدن تریم کرم و چرمی شدن روکش صندلی ها
– دارای دوربین دید عقب و سنسورهای هشدار موانع در عقب خودرو
– و…

اما مسئله فروش …

باتوجه به سخنان اخیر مجید باقری خوزانی، قائم مقام مدیرعامل در امور فروش این شرکت در رابطه با پیش فروش سایپا شاهین، این احتمال وجود دارد که سایپا طی روزهای آینده از نمونه تجاری سازی شده و قابل عرضه سه محصول شاهین، کوئیک و ساینا فیس لیفت پرده برداشته و در اواخر ماه مبارک رمضان و به بهانه عید فطر پیش فروش این محصولات را با زمان تحویل آبان 99 و … پیش فروش کند.

2 دیدگاه
  1. Genius می گوید

    همون پنجره کرومی تیبا۲ پلاس!ههههههههههه
    قشنگ مشخصه با یه کارگاه آب کروم کاری تهه چیتگر قرارداد بستن واسشون از این جلوپنجره ها بزنه اما هنوز که هنوزه نتونستن رینگ آلومینیومی رو برگردونن به ساینا و کوئیک!

  2. علیرضا می گوید

    آقا شما نمیخواد کاری بکنید اون ماشین هایی که نوشتید رو تحویل بدید بعدش هم دلال هایی که تو شرکتتون هستن رو بیرون کنید آخر کار شروع کنید همون خط پراید رو راه اندازی کنید ما میگیم بوگاتی تولید کردید ممنون سایپا مطمئن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.