مکمل بنزین
گوناگونخبر

احتمال تولید نسل بعدی مزدا 6 با استفاده از کانسپت RX-Vision

یک وبسایت ژاپنی ادعا می‌کند که نسل 2017 خودروی مزدا 6 نقطه آغاز کمپانی مزدا برای استفاده از پلتفرم‌های تویوتا است! بنابر گزارش این وبسایت احتمال تولید مزدا 6 با استفاده از کانسپت RX-Vision وجود دارد. مزدا 6 یک حرکت رو به جلو از طرف یک کمپانی بنام ژاپنی است. این خودرو از طراحی جدیدی بهره می‌برد. در نمای روبرویی این خودرو  شاهد یک بینی طویل با ارتفاع کم هستیم که زیبایی‌های بصری این سدان دوست داشتنی را دو چندان کرده است. مزدا 6 از پیشرانه‌های Skyactiv X  احتراق فشرده کمپانی مزدا استفاده می‌کند.

مزدا و تویوتا یک همکاری مشترک و حیاتی را آغاز کرده‌اند. دو خودروساز مذکور هم اکنون در یک کارخانه مشترک در ایالات‌متحده آمریکا خودروهای مختلفی را به تولید می‌رسانند. مزدا و تویوتا معتقد هستند که تلاش مشترک آنها امکان تولید و ارائه یک سیستم آینده نگارنه را فراهم خواهد کرد و باید توجه داشت که مزدا 6 با استفاده از قطعات نسل آینده لکسوس  IS و GS تولید شده و نقطه آغازی برای مشارکت‌های بعدی دو خودروساز خواهد بود.

نسل بعدی مزدا 6 در سال 2019 رونمایی و عرضه خواهد شد و در سال 2025 شاهد تولید نسخه rear-drive مزدا 6 خواهیم بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا