Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصاویر جاسوسی از هیوندای کونا الکتریکی!

در حال حاضر خودروی هیوندای کونا را می‌توان با انواع مختلف پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی خریداری کرد؛ اما سال آینده این کراس‌اوور کوچک به طور کامل برقی شده و برخی از ویژگی‌های آن دست خوش تغییر خواهد شد. تصاویر پیش روی شما یک دستگاه هیوندای کونا را با وجود استتار ضد جاسوسی سنگینش نشان می‌دهد، که در یک ایستگاه شارژ باتری ایستاده است.

چهره کلی هیوندای کونا تغییری نکرده؛ اما ظاهرا شکل جلو پنجره به دلیل وجود پورت شارژ تغییراتی داشته است. علاوه بر اینها به دلیل عدم وجود پیشرانه احتراقی، دیگر نیازی به دریچه‌های هوا بر روی سپر نیست و هیوندای همانند مدل Ioniq Electric یک جلو پنجره یک تیکه را برای کونا در نظر گرفته است. همچنین هیوندای کونا دیگر اگزوز ندارد و سیستم تعلیق آن نیز تغییر خواهد کرد.

کونا با دو باتری 40 و 64 کیلووات ساعتی برقی عرضه خواهد شد. مدل دوم هیوندای کونا (باتری 64 کیلوولت ساعتی) با یک بار شارژ مسافتی در حدود 210 مایل را طی کرده و رقیبی برای شورلت بولت و تسلا 3 خواهد بود.

کونا با باتری 64 کیلووات ساعتی خود در سال 2019 راهی بازار ایالات‌متحده آمریکا شده و پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن در حدود 40 هزار دلار باشد. براساس گزارشات دریافتی؛ کمپانی LG Chem مسئول تامین اجزاء اصلی پیشرانه کونا برقی بوده و پیش‌بینی می‌شود که پیشرانه الکتریکی آن در تمام مدل‌ها یکسان باشد.

علاوه بر این کمپانی هیوندای در صدد تولید نسخه N کونا با قدرت و کارایی بیشتری است؛ اما در حال حاضر این موضوع در اولویت کمپانی هیوندای نیست و نباید منتظر رونمایی از خودروی مذکور در آینده‌ای نزدیک باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.