مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس در حال کار بر روی یک خودروی 12 سیلندر جهت مسابقات GT است.

گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد که مرسدس AMG در حال کار، تحقیق و توسعه بر روی یک خودروی جدید برای استفاده در مسابقات GT است. با اینکه مرسدس به دنبال پیدا کردن جایگزین مناسبی برای SLS است؛ اما گزارش‌های منتشر شده جدید نشان می‌دهد که این خودروساز بزرگ در حال برنامه‌ریزی برای تولید یک Halo Car است.

amg-v12_653

جزییات این غول آلمانی هنوز به طور کامل منتشر نشده است، اما مدیر اجرایی بنز پیشنهاد داده است که محصول نهایی از یک موتور 12 سیلندر استفاده کند.

مدیران این کمپانی سال گذشته قول دادند که کار بر روی موتور 6 لیتری V12 خود را ادامه داده و با رفع نواقص آن، آن را مجددا و با اقتدار به کار گیرند؛ اما آخرین اخبار درز کرده نشان می‌دهد که مرسدس AMG در حال کار بر روی یک نسخه 12 سیلندر کاملا جدید با فناوری جدیدتر است. به نظر می‌رسد با توجه به گسترش فناوری هیبریدی در بین خودروسازان، مرسدس نیز برای کاهش مصرف سوخت محصولاتش سعی می‌کند تا در کنار افزایش کارایی و عملکرد موتور جدید، از سیستم هیبریدی بهره گیرد.

با شرایط پیش رو اگر مرسدس از Halo Car جدید خود رونمایی کند، شایعات مربوط به حضور رقیبی برای پورشه پانامرا به واقعیت می‌پیوندد. به نظر می‌رسد که مرسدس برای تولید این خودرو از معماری نسل جدید سری E الهام بگیرد؛ اما طراحی و بدنه این خودروی GT، کاملا خاص و جدید بوده و احتمالا شاهد یک محصول 4 درب کوپه خواهیم بود.

گزارش‌های پیشین حاکی از آن بودند که این خودروی GT، در قیاس با محصولات هم رده خود با هزینه بالاتری به مرحله تولید می‌رسد. به هر حال با هر هزینه‌ای که این خودرو تولید شود، این رویداد مربوط به آینده‌ای نزدیک نخواهد بود. مرسدس AMG هم اکنون در حال کار بر روی یک خانواده کامل GT با نمونه‌های مختلف است. این محصولات قرار است تا از پکیج قدرتمند این کمپانی که به سری Black معروف است نیز بهره‌مند شود.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا