مکمل بنزین
تماشاخانه

با ۱۰ خودروی اسپرت ۱۰ هزار دلاری آشنا شوید! (ویدئوی اختصاصی)

اگر اهل ماشین و خودروهای اسپرت باشید، شاید بارها شده که خواهان راندن و پشت فرمان نشستن خودروهای اسپرت مانند پورشه یا بی‌ام‌و باشید. متاسفانه خودروهای اسپرت قیمتی بالاتر از خودروهای معمولی در بازار دارند ولی این بدان معنی نیست که نتوانید خودروی دست دوم اسپرت نیز داشته باشید. در این ویدئو ما به شما ۱۰ خودروی اسپرت بازار که تنها با پرداخت ۱۰ هزار دلار می‌توانید صاحب آنها شوید را معرفی خواهیم کرد.

۱. بی‌ام‌و M3

این خودروی محبوب و دوست داشتنی از سری E36 یا E46 در تیپ‌های مختلف وجود دارند که هنوز توانسته‌اند در جاده‌های دنیا خوب بدرخشند و طرفداران خود را داشته باشند. شما به راحتی می‌توانید با پرداخت کمتر از ۱۰ هزار دلار یکی از نسل‌های اولیه بی‌ام‌و M3 را خریداری کنید.


۲. شورولت کوروت

اگر می‌خواهید کمتر از ده هزار دلار برای داشتن این خودروی اسپرت خرج کنید می‌توانید مدل C4 یا مدل  C5 را که بیشتر کارکرد داشته را خریداری کنید. اگر کوروت را دوست ندارید می‌توانید شورولت کامارو را تهیه کنید.


۳. فورد موستانگ

یکی از خودروهای اسپرت که بدنه‌ای قوی و ظاهری عضلانی دارد؛ بدون شک فورد موستانگ است. شما حتی می‌توانید در بازارهای آمریکا مدل ۲۰۱۲ این خودرو با کارکرد ۱۲۰ هزارمتر را با کمتر از ۱۰ هزار دلار خریداری کنید.


۴. هوندا S2000

یکی از خودروهای اسپرت دو درب موجود در بازار جهانی است که شاید نتوانسته از لحاظ نمای ظاهری یا داخلی خودرو افراد زیادی را به خود جذب کند ولی با توجه به داشتن برند هوندا که یکی از معتبرترین خودروسازی‌های جهان است، فروش نسبتا خوبی را در میان خودروهای اسپرت دست دوم دارد.


۵. مزدا MX5 میاتا

لذت رانندگی اسپرت را می‌توان در این خودروی اسپرت کابریولت به راحتی می‌توان حس کرد. مدل‌های جدید‌تر این خودرو در بازار حتی کارکرده‌اش هم قیمتی بالا دارد ولی اگر به جستجو در نسل‌های قبلی این خودروی ژاپنی بروید، می‌توانید با قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلار صاحب این خودروی اسپرت شوید.


۶. نیسان 350Z

این خودروی اسپرت تغییرات چندانی در مشخصات ظاهری بین نسل‌های مختلف نداشته ولی کماکان توانسته با کمیت فراوان فروش خوبی را در بازار خودروهای اسپرت بدست بیاورد. حتی می‌توانید خودروی اسپرت نیسان 370Z با کارکرد بیشتر را نیز با همین حدود قیمت خریداری کنید.


۷. پورشه باکستر

همین که اسم پورشه به میان می‌آید باعث تداعی شدن خودروهای اسپرت در ذهن‌هاست. متاسفانه باید اعلام کنیم که در بازار هیچ پورشه ۹۱۱ وجود ندارد ولی می‌توان با کمی جستجو مدل‌های قدیمی پورشه باکستر را کمتر از ۱۰ هزار دلار خریداری کرد.


۸. سایون FR-S

اگر می‌خواهید یک خودروی روزمره و یا ماشین اسپرتی برای گردش‌های آخر هفته‌تان داشته باشید؛ این خودرو واقعا بدرتان خواهد خورد. با وجود اینکه دیگر این برند با تویوتا همکاری می‌کند و دیگر خط تولیدهایش مانند سابق پرکار نیستند ولی فروش خودروهای دست دوم آن همچنان پررونق هستند.


۹. سوبارو WRX

اگر به دنبال خودروی اسپرت چهار درب دو محوره هستید؛ باید به دنبال خرید این مدل سوبارو باشید. همانند خودروهای میاتا و موستانگ دست شما برای انتخاب نسل‌های مختلف این خودرو اسپرت سوبارو باز است و می‌توانید مدل‌های جدیدتر با کارکرد بیشتر را با قیمت خوبی خریداری کنید.


۱۰. تویوتا MR2

این یک خودروی فوق‌العاده بی‌نظیر اسپرت است که ظاهر بیرونی و درونی کاملا اسپرت دارد. شما می‌توانید یک مجموعه از این مدل را نیز برای خودتان تهیه کنید. از سوی دیگر شاید بتوانید تویوتا سوپرا اسپرت با کارکرد بیش از ۲۰ هزار کیلومتر را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا ۱۰ خودروی اسپرت زیر ۱۰ هزار دلاری را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم!

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا