مکمل بنزین
خبرداخلی

با تسهیلات ارزان‌قیمت، خودروی‌کارکرده خود را به خودروی‌صفر تبدیل‌کنید!

به گزار چرخان، شرکت امداد خودرو ایران که یکی از شرکتهای زیرمجموعه ایرانخودرو است، در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد که مشتریان این‌شرکت در صورت دارابودن سابقه دوساله در استفاده خدمات این‌شرکت، می‌توانند برای تبدیل خودروی‌کارکرده خود به خودروی‌صفر، از تسهیلات این‌شرکت بهره‌ببرند.

طبق اعلام این شرکت، آن‌دسته از مشتریانی که طی دوسال اخیر از خدمات کارت‌طلایی این‌شرکت استفاده می‌کنند و مالک‌قطعی خودروی خود هستند، می‌توانند توامان از تخفیف 1 الی 5درصد‌سالانه در قیمت‌خودرو و همچنین تسهیلات ارزان‌قیمت این شرکت برای خرید خودروی‌صفر از شرکت ایرانخودرو بهره ببرند.

شرایط دیگری که شرکت امداد خودرو ایران اعلام نموده‌است:

1- مدت‌زمانی که مشتری مالک‌قطعی خودرو بوده، باید دوسال باشد و زمان مربوط به قولنامه یا سند‌وکالتی قابل‌قبول نیست.

2- کارت‌طلایی مشتری باید در زمانی که تسهیلات به وی تعلق‌میگیرد فعال باشد. به‌معنای‌دیگر منقضی‌شدن کارت‌طلایی این امتیاز را از وی سلب خواهد‌کرد و مقتضی‌است که با تمدید اشتراک، اقدام به استفاده از این تسهیلات‌نماید.

3- همچنین مشتری نباید در سابقه خریدهایی که از گروه‌صنعتی‌ایرانخودرو داشته، دارای چک‌برگشتی باشد.

تسهیلات امداد خودرو ایران

در اطلاعیه صادر‌شده، بهره‌تسهیلات باتوجه به شرایط‌مشتری بین 16 الی 20درصد تعیین‌شده‌است که طبق اعتبارسنجی و سایر موارد نرخ‌تسهیلات مشخص میگردد. یکی از شرایط‌مهم اعطای‌تخفیف در نرخ تسهیلات، سابقه اشتراک‌مشتری در خدمات کارت‌طلایی است.

مدت‌زمانی که برای تسهیلات در نظر گرفته‌شده‌ به صورت بازه 1 الی 3ساله است که از مشتری چک‌های 4ماهه اخذ‌ میگردد. 50درصد ارزش‌خودرو به صورت نقد و 50درصد دیگر به‌صورت تسهیلات، تامین خواهدشد. پس از طی مراحل فوق‌الذکر، مشتری می‌تواند پس از 20 روز خودروی خود را تحویل‌بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به شعب شرکت امداد خودرو ایران در سراسرکشور مراجعه‌کنید یا از طریق سایت این‌شرکت اقدام‌کنید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام رامین عزیز.
      خوشحالیم از حضور در چرخان و خوشحالیم که بلخندی بر لبانت اومده.
      ما هم صرفا رسانه ایم و موظف به اینکه اخبار رو منتقل کنیم. امیدواریم رضایت شما و سایر مخاطبانمون رو جلب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا