مکمل بنزین
تماشاخانه

تست هیجان‌انگیز شتاب تسلا P100 D را تماشا کنید (ویدئوی اختصاصی)

در دنیای امروز خودروهای تسلا به دلیل برقی بودن و داشتن سریع‌ترین شتاب مشهور هستند. برند آمریکایی تسلا توانسته از رقیبان آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی خود یعنی پورشه، فراری، لامبورگینی یا جگوار یک پله بالاتر بایستد. در این ویدئوی جذاب شتاب دو خودروی اسپرت یعنی تسلا مدل S نسخه P100 D با پورشه R911 مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

در مسابقه اول که تا ۱۰۰ کیلومتر است می‌توان به راحتی نگاه کرد که خودروی تسلا P100 D به راحتی و سادگی می‌تواند خیلی سریع پورشه R911 را پشت سر بگذارد و حتی پورشه نمی‌تواند به گرد پای این خودروی برقی برسد. در این مسابقه کریس هریس یکی از مجریان برنامه پربیننده «تخت گاز» برای اولین بار سوار تسلا شده و آن را مورد آزمایش قرار می‌دهد و از این رو باید گفت که تنها رانندگی وی نشان دهنده عملکرد خودرو است و راننده زیاد دخیل در نتیجه آزمایش نیست در نتیجه می‌توان دید که در مسابقه دوم که شتاب ۰ تا ۲۴۰ کیلومتر را اندازه‌گیری می‌شود؛ باز هم تسلا P100 D می‌تواند برنده این مسابقه شود با توجه به اینکه در این تست پورشه در فواصل طولانی می‌تواند خود را به رقیب آمریکایی نزدیک سازد.

در مسابقه سوم، کریس هریس وسیله نقلیه خود را پورشه R911 انتخاب می‌کند. وی در راندن این خودروی اسپرت تبحر بسیار زیادی دارد و همین امر باعث می‌شود در مسابقه‌ای شتاب ۰ تا ۲۴۰ کیلومتر را با تسلا مدل S نسخه P100 D می‌دهد؛ بتواند قدرت پورشه و عملکرد فوق‌العاده‌اش را نشان دهد و بنابراین پورشه R911 می‌تواند در شتاب ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت از خودروی مسابقه‌ای تسلا جلو بزند. جالب است بدانیم برای بالا بردن قدرت و شتاب خودرو‌های تسلا تنها با فشردن ۵ ثانیه‌ای یک دکمه روی صفحه‌ی دیجیتالی می‌توان شتاب فوق‌العاده‌ای برای رانندگی در جاده‌ها داشت با وجود اینکه این ویژگی احتمال صدمه زدن به دیگر قسمت‌های تسلا مدل S را نیز دارد ولی شتاب ۰ تا ۱۰۰ در کمتر از ۲ ثانیه توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند و بسیاری از افراد را به محصولات تسلا خو دهد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا تست هیجان‌انگیز شتاب تسلا P100 D را تماشا کنید!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا