مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی داخل کابین رنو کپچر ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

چندین سال است که خودروی رنو کپچر توسط گروه صنعتی ایران خودرو وارد بازار ایران شده است. این کراس‌اوور با وجود اینکه اندازه کوچکی دارد ولی یکی از جادارترین کراس‌اوورهای موجود در بازار به حساب می‌آید. در پاییز امسال فیس‌لیفت جدید رنو کپچر ۲۰۱۸ وارد بازار کشورمان شد. تنها ۲ سال پیش این خودروی زیبا توانست یکی از پرفروش‌ترین محصولات سگمنت کراس‌اوور با سایز متوسط در بازار جهانی باشد. در حال حاضر مدل ۲۰۱۷ این خودرو بین ۱۱۰ الی ۱۲۰ میلیون تومان در بازار داخلی معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راننده این کراس‌اوور به دلیل ارتفاع زیاد خودرو از سطح زمین می‌تواند دید خوبی به جاده داشته باشد. به علاوه فضای بالای سر راننده و دیگر سرنشینان همانند سئات آرونا هست و فضای جلوی پای سرنشینان ردیف عقب خودرو هم کمی از رقیبش آرونا بیشتر است. اما فضای داخلی کابین کمی باریک است و به همین دلیل سه نفر بزرگسال به راحتی در ردیف عقب خودرو جا نمی‌شوند که یکی از نقاط ضعف این خودرو به حساب می‌آید. همچنین صندلی کودکان در ردیف عقب بسیار راحت جا داده می‌شود که به دلیل بزرگ بودن درب‌های عقبی است. فضای بار رنو کپچر ۲۰۱۸ حدود ۳۷۷ لیتر است ولی با جابه‌جا نمودن صندلی‌های عقب می‌توان گنجایش صندوق عقب را به ۴۵۵ لیتر رساند ولی دیگر به راحتی سرنشینان نمی‌توانند فضای کافی برای نشستن در ردیف عقب داشته باشند.

فضای صندوق عقب رنو کپچر عریض‌تر و چهارگوش است و ارتفاع کفی صندوق هم قابل تغییر است که در حالت پیش فرض کفی هم سطح با دهانه بار است. به علاوه قلاب و گیره‌های زیادی در گوشه و کنار صندوق  تعبیه شده است که می‌توان وسایل درون صندوق عقب را به طور کامل فیکس کرد. مالکان این خودرو می‌توانند دو تا چمدان بزرگ و یک چمدان کوچک را در این خودرو جای دهند ولی اگر صندلی‌های ردیف عقب را کاملا بخوابانید، فضای داخلی صندوق به ۱۲۳۵ لیتر می‌رسد که می‌توان به راحتی یک عدد دوچرخه یا دو تا جعبه بزرگ، دو عدد جعبه کوچک، دو ساک بزرگ و دو چمدان کوچک را می‌توان در صندوق عقب به راحتی جای داد که نسبت به دیگر کراس‌اوورهای موجود در بازار می‌توان گفت این ویژگی رنو کپچر یک سر و گردن بالاتر از رقبا قرار می‌گیرد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا فضای داخلی رنو کپچر ۲۰۱۸ را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا