Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کانسپت جدید مزدا RX-Vision را از اینجا ببینید

مزدا برای خانواده RX خود برنامه‌های زیادی دارد و در نمایشگاه اتومبیل توکیو نیز، قصد دارد تا طرح‌هایی جدید از این سری را رونمایی کند. کانسپت RX-Vision یکی از زیباترین آن‌هاست.

Mazda-RX-Vision-145

شاید هنوز هم RX-7 قدیمی را یکی از زیباترین و در عین حال مدرن‌ترین تولیدات این کمپانی ژاپنی بدانید! این‌طور نیست؟ خب این چیزی است که ما فکر می‌کنیم؛ اما این بار کانسپت جدید مزدا با شرایط فوق‌العاد‌ه‌اش، امکانات موتوری بالا و طراحی بی‌نظیر Kodo نسل جدید را برای مشتریانش تدارک دیده است. طول 4.389 میلی‌متری خودرو در کنار ارتفاع پایین و فاصله بین دو محور، نشان از یک آینده نگری جالب از سوی مزدا دارد. این محصول عریض‌تر، سبک‌تر، بلندتر و بسیار قدرتمندتر از آخرین نسل Rotary تولید شده یعنی RX-8 توسط مزداست. بهره گیری از چرخ‌های 20 اینچی با سایز 245/40R20 در جلو و سایز 285/35R20 در عقب نیز پایداری و کارایی این خودرو را هرچه بیشتر می‌سازد.

Mazda-RX-Vision-17

طراحی داخلی RX-vision با بهره‌گیری از یک فرمان ساده و سیستم‌های آنالوگ بسیار ساده طراحی شده است. این خودرو برای داشتن وزن پایین بسیاری از آپشن‌های خود را حذف کرده است تا جایی که حتی دستگیره‌های داخلی از چرم نیستند!

Mazda-RX-Vision-12

موتور این خودرو به احتمال بسیار زیاد نسل جدید پیشرانه‌های مزدا موسوم به SKYACTIV-R خواهد بود که این کمپانی ژاپنی تاکنون اطلاعات زیادی از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است و البته هنوز برای تولید انبوه نیز آماده نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.