Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

طرح مفهومی پورشه کراس توریسمو در نمایشگاه ژنو 2018

شرکت پورشه این بار نیز مانند همیشه برای دوستداران و هواداران خودروهای خاص خود شگفتی‌های جالبی را در نمایشگاه خودرو ژنو در معرض دید گذاشته است. شگفتی که یک خودروی فیس لیفت بوده و نامش نیز 911 GT3 RS است.

خودروی اصیل و آلمانی که درواقع به‌عنوان یک کراس توریسمو شناخته‌شده و بر پایه مأموریت به‌اصطلاح E یا همان الکتریکی سدان این شرکت است که در سال 2015 در نمایشگاه موتورشو فرانکفورت رونمایی شد.

این خودرو با طول 4.95 متری و قیافه جذاب و دیدنی خود دارای به‌گونه‌ای مهندسی و طراحی‌شده است که با سیستم موتور الکتریکی دوگانه خود که این موتورهای دوگانه می‌توانند قدرت ترکیبی خود را به چهارچرخ این خودرو منتقل کرده (AWD) و به زیر پای راننده قدرت 600 اسب بخار (440 کیلووات) را منتقل کنند. موتورهای الکتریکی قدرتمندی که این خودرو را قادر می‌سازند در کمتر از 3.5 ثانیه به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت (62 مایل بر ساعت) برسانند. همچنین مدت‌زمان لازم برای رسیدن این خودرو به‌سرعت 200 کیلومتر بر ساعت (124 مایل بر ساعت) از سرعت صفرکیلومتر کمتر از 12 ثانیه طول خواهد کشید. در کنار این شتاب گیری قابل‌قبول برای این موتورهای برقی، باید گفت که حداکثر سرعت این آلمانی 250 کیلومتر بر ساعت است.

این پورشه برقی بر پایه معماری باتری‌های 800 ولتی سخت ایجادشده و این بدین معناست که قابلیت سریع شارژ شدن نیز در رگ‌های این خودرو جاری است.

البته با یک سیستم تعلیق ارتفاع گرفته از سطح زمین و همچنین قوس‌های حجیم روی چرخ‌ها این خودرو و شکل و شمایلش را از یک خودروی واگن یا شاید هاچبک به کلاس کراس اوور نیز متمایل می‌کند.

طبق ادعاهای خبرگزاری‌ها و شاید حدس و گمان‌هایی که در رابطه با ورود این خودرو به بازار وجود دارد، بتوان گفت که در بهترین و درواقع زودترین حالت، تا سال 2020 به عرصه‌ی رقابت ورود خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.