Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط جدید فروش فوری نقدی تندر90 پارس‌خودرو اعلام شد +قیمت

به گزارش چرخان، شرکتهای مختلف خودروسازی در کشور این روزها در تب و تاب ارایه طرح‌های فروش فوری و پیش‌فروش با شرایط ویژه هستند که بتوانند نیاز آن دسته از مشتریانی که قصد دارند برای نوروز 97 خودروی صفر خریداری کنند، مرتفع کرده و رضایت هر چه بیشتر آن‌ها را جلب نمایند که در جدیدترین این اقدامات شرایط فروش فوری نقدی تندر90 پارس‌خودرو اعلام شد که به شرح زیر است.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط پارس‌خودرو ثبت نام این خودرو در حال حاضر آغاز شده است و هر نمایندگی دارای دو سهمیه است. ظرفیت فروش این خودرو محدود بوده و پس از تکمیل ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد. همچنین پارس‌خودرو اعلام کرده که این خودرو درنگهای نقره‌ای، مشکی، مشکی متالیک و ذغالی به مشتریان عرضه می‌شود و قابلیت تغییر رنگ میسر نخواهد بود و مشتریان در هنگام خرید نسبت به انتخاب رنگ دقت کافی را داشته باشند.

همچنین از دیگر شرایط موجود در این طرح، محدودیت فروش برای هر کد ملی است که از حضور دلالان برای خرید عمده محصولات ارایه شده جلوگیری می‌نماید. همچنین این خودروها با مدل 97 فاکتور خواهند شد و مشتریان می‌توانند به صورت فوری، تندر90 پارس‌خودرو را تحویل بگیرند.

قیمت اعلام شده توسط پارس‌خودرو برای این خودرو 40/406/000 است که هزینه‌های قانونی و جانبی به آن افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تست تندر ۹۰ با ظاهری جدید در خیابان‌های تهران!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.