مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر خودروی سدان کیا K900 مدل ۲۰۱۹ منتشر شد

تا مدتی پیش تنها در رسانه‌های مربوط به دنیای خودرو تنها تیزری از سدان کیا K900 منتشر شده بود ولی امروز تصاویری واقعی از این خودرو بر روی تریلرهای حمل وسایل نقلیه به صورت کامل و واضح انتشار یافته است. این مدل پرچم‌دار خودروهای لوکس این برند کره‌ای است که توسط یکی از اعضای وب‌سایت Boaedream در کره جنوبی منتشر شده است.

در این تصاویر خودروی کیا K900 نسبت به مدل Stinger استایل زیباتر و طراحی قشنگ‌تری دارد و مشخص است که بر روی ظاهر بیرونی این خودرو بسیار کار شده که در نهایت خودرویی لوکس و جذاب از آب درآمده است. البته مسئولان این کارخانه در مصاحبه‌های مطبوعاتی که داشته‌اند درباره طراحی داخلی و خارجی این خودرو توضیح‌هایی داده بودند که هم‌اکنون با قاطعیت می‌توان گفت تمام تیزرها منتشر شده درست و صحیح هستند.

با استفاده از تصاویر منتشر شده می‌توان اعلام کرد که در داخل کابین این خودرو نمایشگر عریض ۱۲ اینچی سیستم سرگرمی و اطلاعات به همراه داشبور تمام چرمی و چوبی به همراه نوارهای آلومینیومی دیده می‌شود که باید دارای بهترین کیفیت باشد. به احتمال زیاد سیستم ایمنی کنترل کروز و هشدار دهنده برخورد با اشیا و تشخیص نقاط کور در این خودرو نیز به کار گرفته شده است.

پرچم‌دار جدید لوکس کیا K900 همانند سدان‌های جنسیس نیروی خود را روی محور عقب به طور استاندارد متمرکز کرده و دارای پیشرانه‌‌هایی شامل دو توربو ۶ سیلندر با گنجایش ۳.۳ لیتری با قدرت ۳۶۵ اسب بخار و ۸ سیلندر ۵.۰ لیتری با ۴۲۰ اسب بخار است که هر دوی این نسخه‌ها متصل به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهند بود. بعضی از کارشناسان خودرو پیش‌بینی کرده‌اند که این خودرو از تکنولوژی نیمه خودران نیز برخوردار خواهد بود ولی هنوز مسئولان کیا این ویژگی را تایید نکرده‌اند. برای خبرهای بیشتر از این خودرو و دیگر محصولات کیا همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا