مکمل بنزین
گوناگونخبر

احتمال عرضه نسخه اسپرت هیوندای توسان در آمریکا

در حال حاضر اکثر رسانه‌‌ها منتظرِ انتشار تصاویر جدیدی از هیوندای توسان جدید و 2019 هستند؛ اما ظاهرا هنوز برروزرسانی‌های هیوندای توسان تمام نشده و کمپانی هیوندای قصد دارد که یک نسخه قدرتمند و اسپرت از شاسی‌بلند محبوب خود را برای عرضه در بازار ایالات‌متحده آمریکا معرفی کند. بنابراین می‌توان گفت که هیوندای توسان در ایالات‌متحده آمریکا در مدل‌های SEL و SEL Plus کاملا متفاوت خواهد بود!

بگذارید انتظارات شما را از نسخه متفاوت هیوندای توسان در آمریکا بالا نبریم؛ زیرا ظاهرا این نسخه همانند سایر نسخه‌های توسان از یک پیشرانه تنفس طبیعی چهار سیلندر 2.4 لیتری استفاده می‌کند. پیشرانه مذکور برای انتقال قدرت خود به چرخ‌ها از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده کرده و برای برخورداری از سیستم AWD باید 1400 دلار پرداخت کرد.

این خودرو 181 اسب‌بخار قدرت داشته و گشتاور آن به 237 نیوتن‌متر خواهد رسید. البته این اعداد و ارقام خیلی دقیق نیست و هنوز نمی‌توان درباره قدرت پیشرانه نسخه اسپرت هیوندای توسان صحبت کرد؛ ولی در صورت صحیح بودن ارقام مذکور، باید توجه داشت که توسان اسپرت مانند مدل‌هایی مانند سوناتا و سانتافه بوده و تنها 4 اسب‌بخار به توان آن افزوده شده است. البته باید توجه داشت که هیوندای توسان در نسخه‌های جدید خود از پیشرانه  2 و 1.6 لیتری هم استفاده می‌کند.

تولید هیوندای توسان جدید آغاز شده و اکنون می‌توان با پرداخت 25150 دلار از رینگ‌های 19 اینچی، اگزوزهای دوگانه و… برخوردار شوید.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا