مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت و شرایط فروش BMW X3، BMW 730 و BMW 530I اعلام شد (فروردین 97)

به گزارش چرخان، در حالیکه در سال گذشته بسیاری از مشتریان خودروهای لوکس در ایران منتظر عرضه سری 7 محصولات بی‌ام‌و در کشورمان بودند، این خودرو با عرضه محدودی روبرو شد و پس از آن نیز متوقف گردید ولی در جدیدترین اطلاعیه صادر شده توسط پرشیا خودرو؛ متولی اصلی محصولات این برند لوکس خودروسازی در کشورمان، قیمت جدید BMW X3، BMW 730 و BMW 530I و شرایط فروش آنها اعلام شد.

پرشیا خودرو که در سال گذشته می‌بایست BMW 730 را به بازار عرضه می‌کرد، در حال حاضر با افزایش قیمتی که احتمالا ناشی از افزایش نرخ ارز و تعرفه واردات بوده است، قیمت جدیدی برای BMW 730 اعلام نموده که جزو اندک خودروهای پرطرفدار بازار است که با رقمی بالای یک میلیارد تومان به بازار عرضه می‌شود.

BMW 730

BMW 730 با مدل LEGACY با قیمت یک میلیارد و 292 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود. مدل LEGASY SPORT نیز با قیمت یک میلیارد و 312 میلیون تومان دومین مدل از این خودروی پرطرفدار است. +LEGASY SPORT نیز با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی نسبت به مدل بدون پلاس، با قیمت یک میلیارد و 322 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

دیگر مدل از این سری از خودروهای بی‌ام‌و نیز LEGASY LOUNGE نام دارد که با قیمت یک میلیارد و 332 میلیون تومان فروخته خواهد شد. آخرین و لاکچری‌ترین مدل از این خودرو که INDIVIDUAL نام دارد با قیمت یک میلیارد و 412 میلیون تومان توسط پرشیا خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط این شرکت، مشتریانی که قصد خرید این خودروها را دارند می‌توانند با ثبت خرید خود به صورت 30 روزه ماشین خود را تحویل بگیرند.

قیمت جدید و شرایط فروش BMW X3 در ایران

همچنین طبق اطلاعیه صادر شده توسط پرشیا خودرو؛ متولی اصلی محصولات بی‌ام‌و در کشورمان، خودروهای BMW X3 با مدل 2017 ازامروز با قیمت‌های زیر به مشتریان ارائه خواهد شد. بر اساس بخشنامه صادر شده توسط این شرکت، آن دسته از مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند ثبت نام خود را با موعد تحویل 30 روزه انجام دهند.

این خودرو با مدل ULTIMATE در بخشنامه جدید با قیمت 599 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. مدل DYNAMIC این خودرو نیز با افزایش قیمت 50 میلیون تومانی نسبت به مدل قبلی روبرو شده و با قیمت 649 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود.

قیمت و شرایط فروش BMW 530I

آخرین تغییر در محصولات پرشیا خودرو نیز متعلق به BMW 530I است که طبق اطلاعیه صادر شده توسط پرشیا خودرو در فروردین ماه 97 با قیمت‌های زیر به بازار عرضه می‌شود.

BMW 530I

این خودرو در مدل Premier Sport با قیمت 837 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مدل Champion این خودرو با نقدینگی 882 میلیون تومان قابل خریداری است. سومین مدل از این خودرو با نام Prestige با قیمت جدید 902 میلیون تومان عرضه خواهد شد و آخرین مدل از BMW 530I که Vision Sport نام دارد با قیمت 927 میلیون تومان با شرایط ویژه به مشتریان فروخته می‌شود.

تحویل خودروهای مذکور 30 روزه بوده و با مدل 2017 به مشتریان عرضه می‌شود. پرشیا خودرو دلیل این تغییر قیمت را افزایش نرخ ارز در کشور اعلام کرده است.

به نظر می رسد، به زودی بخشنامه جدیدی از سوی این شرکت برای افزایش دوباره قیمت محصولاتش ارائه شود که ناشی از افزایش دوباره قیمت ارز در فاصله صدور این اطلاعیه تا انتشار آن ایجاد شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا