مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، پس از کش و قوس‌های فراوانی که خودروسازان داخلی با قیمت محصولاتشان داشتند و بعضا افزایش قیمت‌هایی را در خودروهای تولیدیشان اعمال کردند، بازار در حال تعادل است و معاملات بازار خودرو نشان می‌دهد که ثبات نسبی وارد بازار شده و در صورتیکه عرضه خودروها از سوی شرکت‌ها متناسب باشد، نوسان شدیدی در قیمت خودروها نخواهیم داشت. در ادامه قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار تهران را مشاهده می‌کنید.

محصولات ایران‌خودرو

قیمت‌های بالا از آخرین قیمت‌های اخذ شده از سایت کارخانه و بازار تهران است که رنگ سبز نشان دهنده افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته و رنگ قرمز نشان دهنده کاهش قیمت است. از جمله تغییرات مهم لیست قیمت محصولات ایران‌خودرو مربوط دناپلاس توربو است که افزایش قیمت 2 میلیون تومانی داشته و همچنین خودروهایی مانند پژو 206 تیپ 2 و همچنین مدل صندوقدار این خودرو افزایش قیمت حدود 500 هزار تومانی را شامل شده‌اند.

از دیگر تغییرات قابل توجه در این لیست قیمت، کاهش قیمتی است که در هایما اس 7 توربو ایجاد شده و حدود 2 میلیون تومان نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و با 113 میلیون تومان معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد طرح‌های فروش فیروزه‌ای و طرح پیش فروش با قیمت قطعی محصولات این شرکت که با موعد تحویل تابستان 97 انجام شده است، تاثیر بسزایی در بازار آزاد نداشته است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا