مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

رونمایی رسمی از چری آریزو 6 + تصاویر و قیمت احتمالی

به گزارش چرخان، نمایشگاه خودرو چین این روزها میزبان رونمایی از خودروهای متفاوتی از برندهای مختلف است که از جمله برندهای بسیار فعال در این نمایشگاه، گروه خودروسازی چری است که پس از موفقیتی که در خودروهای قبلی خود در بازار چین کسب کرد، در این نمایشگاه اقدام به رونمایی از آریزو 6 کرد که مشخصات چندانی از آن در دست نیست ولی تصاویر منتشر شده از این خودرو نشان می‌دهد که احتمالا بتواند همانند مدل قبلی این خودرو سهم خوبی از بازار چین کسب کند.

این خودرو که در نشست خبری اول سال مدیران خودرو نماینده رسمی محصولات چری در ایران نیز به آن اشاره شده بود نسبت به آریزو 5 از جثه بزرگتری برخوردار بوده ولی ظاهر کلی آن نسبت به مدل قبلی تفاوت چندانی نکرده است. کلیت طراحی‌های چری در سری مدلهای آریزو در این خودرو حفظ شده و صرفا تغییراتی در قسمت عقب این خودرو مشاهده می‌شود.

در مورد مشخصات فنی این خودرو نیز طبق اطلاعاتی که از آن منتشر شده پیشرانه این خودرو تفاوت چندانی با آریزو 5 نداشته و از همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو استفاده می‌کند. البته این اطلاعات قطعی نیست و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از آریزو 6 بود که تا ساعاتی دیگر در چرخان به صورت فوری و همزمان با نشست خبری چری منتشر خواهد شد.

در مورد قیمت گذاری این خودرو نیز حدس و گمان‌های فراوانی وجود دارد که از جمله این موارد می‌توان به قیمت گذاری حدود 120 میلیون تومانی در ایران اشاره کرد که البته این قیمت گذاری بر اساس روندی است که معمولا نماینده چری در ایران در پیش گرفته است.

در ادامه تصاویر منتشر شده از رونمایی چری از محصول جدید خود یعنی آریزو 6 را مشاهده می نمائید:

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا