مکمل بنزین
خبر

بی‌ام‌و بدنبال طراحی خاص فضای داخلی پروژه هایپرلوپ است

در حالی که مدیران بزرگ دنیا مانند ایلان‌ماسک و شرکت‌هایی مانند اسپیس‌ایکس و Virgin همچنان سخت در حال تلاش برای توسعه سیستم راه آهن هایپرلوپ با سرعت بالا هستند، تیم طراحی BMW به‌سراغ فضای داخلی واگن‌های این پروژه رفته است تا با خلاقیت خود سنگ تمام بگذارد. نخستین حضور کابین مفهومی احتمالا در City Walk در دبی، جایی که سیستم هایپرلوپ نصب خواهد شد، خواهد بود. این کابین یکی از زیباترین طرح‌های ارائه شده برای این پروژه است که تابه‌حال پیشنهاد شده است. هدف از طراحی این کابین، دستیابی به یک فضای زیبا، لوکس و راحت اعلام شده که مناسب با شرایط هایپرلوپ باشد.

این کابین شامل ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های قابل تنظیم مجهز به گرمکن و خنک‌کننده با سیستم لمسی، سیستم روشنایی مجزا برای هر صندلی و بخش سرگرمی کاملا ویژه است. BMW می گوید این کابین، یک تجربه جدید و با کاربری فضایی محور است. هایپرلوپ وان (Virgin Hyperloop One) یک سیستم جدید با سرعت بالاست که قرار است در فاز اول در کشورهایی مانند امارات و عربستان فعال شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا