مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت کیا اسپورتیج و سراتو اعلام شد (نیمه دوم اردیبهشت 97)

تلاطم بازار ارز به قدری آشفته شده است که بسیاری از بازارهای موازی و متاثیر این موضوع به صورت افسارگسیخته فعالیت می‌کنند و عملا هیچ نظارتی نیز بر روی فعالان آن وجود ندارد. بازار خودروهای خارجی از جمله بازارهایی است که شدیدا متاثر از قیمت ارز بوده و در این بین بعضی از شرکت‌ها از نبود نظارت‌های لازم استفاده کرده و بیش از آنکه نسبت به بازاریابی محصولاتشان اقدام کنند، اطلاعیه‌های افزایش قیمت صادر می‌نمایند که شرکت‌های واردکننده محصولات کیا از جمله این موارد هستند.

به گزارش چرخان، در حالیکه نماینده رسمی محصولات کیا در سال جدید بارها قیمت محصولاتش را افزایش داده بار دیگر با یک اطلاعیه جدید قیمت دو محصول پرفروش خود را بالا برد تا به اهالی بازار خودرو ثابت شود عملا هیچ نظارتی در این صنعت وجود نداشته و گران شدن خودروها به راحتی آب خوردن است!

کیا اسپورتیج

اطلس خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود گرانی نرخ ارز را بهانه کرده و قیمت اسپورتیج 2017 را به 319 میلیون تومان افزایش داد. این خودرو در تاریخ دوم اردیبهشت ماه با قیمت 312 میلیون تومان عرضه شده بود.

کیا سراتو 2017 دیگر خودرویی است که در تاریخ دوم اردیبهشت ماه تغییر قیمت یافته بود و 208 میلیون تومان قیمت گذاری شده بود ولی در اطلاعیه جدید نیز بیش از 6 میلیون تومان افزایش قیمت یافته و 214 میلیون و 702 هزار تومان فروخته خواهد شد.

کیا سراتو 2018 نیز سومین خودرویی است که 219 میلیون و 607 هزار تومان قیمت گذاری شده که نسبت به دوم اردیبهشت ماه افزایش قیمت بیش از 3 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا